اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد

برگزاری برنامه‌های قرآنی در 250 مسجد دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری برنامه‌های قرآنی در 250 مسجد دشتستان خبر داد.

برگزاری برنامه‌های قرآنی در 250 مسجد دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا شامگاه سه‌شنبه در نشست با مسئولان هیئات مذهبی شهرستان دشتستان اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های دینی و پژوهشی از اهداف مهمی است که تبلیغات اسلامی به طور جدی در دستور کار خویش قرار داده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: آماده‌سازی فضای جامعه برای ورود به ماه مبارک و پر خیر و برکت رمضان از برنامه‌های مهم این نهاد برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در جامعه اسلامی است.

محمودی‌نیا بیان کرد: آماده‌سازی فضای مساجد برای برگزاری برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان از مهم‌ترین اهدافی است که در قالب غبارروبی مساجد شهرستان شاهد آن هستیم.

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری برنامه‌های قرآنی در 250 مسجد دشتستان خبر داد و اذعان کرد: برگزاری مراسم مقابله با قرآن و همچنین برنامه‌های انس با قرآن در دشتستان برنامه‌ریزی شده است.

وی اضافه کرد: تنظیف و پاکیزگی مساجد در تمام ایام سال باید مورد توجه قرار گیرد و این مهم از مسائلی است که تمام آحاد جامعه در قبال آن مسئولیت دارند و باید برای دستیابی به آن تلاش کنند.

این مسئول فعالیت هیئات مذهبی شهرستان دشتستان را مطلوب ارزیابی و اذعان کرد: در شهرستان دشتستان به برکت وجود هیئات مذهبی فعال همواره شاهد ارائه برنامه‌های مطلوب فرهنگی و مذهبی در تمام ایام سال بوده‌ایم و توانسته‌ایم در سطح استان پیشگام باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان عنوان کرد: فعالیت‌های فرهنگی باید بر اساس نیازها و ابعاد جمعیتی صورت پذیرد و جمعیت بالای شهرستان دشتستان همواره تاکیدی بر لزوم گسترش فعالیت‌های مذهبی و دینی در این شهرستان است.

وی به تهاجم فرهنگی دشمنان در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: از آنجایی که دشمنان در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم جوانان را هدف قرار داده‌اند، ما نیز در برنامه‌های فرهنگی باید به اقشار جوان و نوجوان جامعه توجه بیشتری داشته باشیم.

محمودی‌نیا مساجد را از مهم‌ترین پایگاه‌های اجتماعی و فرهنگی در جوامع اسلامی دانست و عنوان کرد: هیئات مذهبی در قالب فعالیت‌های دینی، مذهبی و فرهنگی خود باید به جذب جوانان توجه داشته باشند و از این طریق نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول