اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توزیع 500 تن مرغ دولتی در دشتستان برای مقابله با گرانی

توزیع مرغ تعاونی توسط 12 مرکز در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از توزیع مرغ تعاونی توسط 12 مرکز در دشتستان برای مقابله با گرانی خبر داد.

توزیع مرغ تعاونی توسط 12 مرکز در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان ابوالقاسم محمدزاده شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان دشتستان اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت به‌ عنوان یکی از متولیان اصلی تنظیم بازار همواره در این زمینه حضوری فعال داشته و شرایط مناسبی برای کنترل و تنظیم بازار به ‌وجود آورده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و مردم از اولویت‌های مهم اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان است و با استفاده از راهکارهای مختلف همواره در این راستا تلاش کرده‌ایم.

محمدزاده اذعان کرد: اصناف نقش حساسی در جامعه بر عهده دارند و برای رفاه و آسایش مردم تلاش و فعالیت می‌کنند و در برنامه‌ریزی‌های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان به منظور کنترل بازار همکاری مطلوب اصناف را شاهد بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: افزایش قیمت مرغ در روزهای گذشته یکی از اساسی‌ترین دغدغه‌های مردم شهرستان بود که با توزیع مرغ به قیمت تعاونی این مسئله را برطرف کردیم.

این مسئول با اشاره به توزیع مرغ تعاونی توسط 12 مرکز در دشتستان یادآور شد: توزیع 500 تن مرغ به قیمت تعاونی در شهرستان دشتستان یکی از اقدامات مهمی است که به منظور کنترل بازار صورت پذیرفته و تمام مراکز عرضه مرغ با پارچه نوشته‌هایی توزیع مرغ به قیمت هر کیلوگرم 4 هزار و 700 تومان را اعلام کرده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان بیان کرد: در سطح استان بوشهر تمهیداتی برای کنترل قیمت مرغ صورت گرفته که امیدواریم نتایجی مطلوب به دنبال داشته باشد.

محمدزاده ادامه داد: ممنوعیت خروج مرغ از استان و جلوگیری از زنده‌فروشی مرغ از مسائل مهمی است که به منظور کنترل قیمت مرغ در استان در دستور کارمان قرار دارد و از جهاد کشاورزی و دامپزشکی می‌خواهیم در این زمینه با ما همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: طرح نمایشگاه بزرگ ضیافت از برنامه‌های اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان به منظور ارائه خدمات مطلوب و کالاهای با قیمت مناسب به خانوارهای دشتستانی در آستانه ماه مبارک رمضان است و در شهر برازجان در نقطه‌ای مناسب غرفه‌های توزیع اجناس را در اختیار عموم مردم شهرستان قرار خواهیم داد تا ایشان کالای مورد نیاز ماه رمضان خویش را از آن تامین کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: اجرای طرح شبنم در شهرستان دشتستان از مسائل مهمی است که بر کنترل وضعیت بازار اثر می‌گذارد و با ارائه بارکد‌های بیشتر از مرکز استان به شهرستان دشتستان شاهد گسترش روند اجرای این طرح خواهیم بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول