اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دشتستان خبر داد

مرگ بانوی 50 ساله در سانحه رانندگی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان گفت: برخورد پژو پارس با بانوی 50 ساله در دشتستان منجر به مرگ وی شد.

مرگ بانوی 50 ساله در سانحه رانندگی در دشتستان

محمدعلی دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: سلامت از نیازهای مهم جامعه است و در شرایط مختلف باید رفع این نیاز به نفع مطلوب در دستور کار مدیران بهداشتی باشد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: شهرستان دشتستان یکی از پرجمعیت‌ترین نقاط استان است و توسعه بهداشت و سلامت با توجه به ابعاد جمعیتی از اهمیتی بالا برخوردار است.

وی افزود: نیاز به بهداشت و سلامت مختص اوقات خاصی از شبانه‌روز نیست، بلکه در تمامی ساعات و لحظات شبانه‌روز باید برای توسعه بهداشت و سلامت تلاش کنیم.

دهقان ادامه داد: حفظ سلامت جانی مردم در برابر حوادث از اهداف و وظایف مهمی است که مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی همواره برای تحقق آن کوشیده و از تمام توان در این راستا بهره برده‌ایم.

این مسئول یادآور شد: حوادث راهنمایی و رانندگی از حوادثی هستند که بیشترین مراجعات اورژانسی را دارند و مرکز فوریت‌های پزشکی دشتستان همواره کوشیده تا در حوادث رانندگی صدمه‌ای به سلامت مردم نرسد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان از مرگ بانوی 50 ساله در سانحه رانندگی در دشتستان خبر داد و گفت: بر اثر سانحه رانندگی در خیابان حسینیه اعظم شهر برازجان یک عابر پیاده جان خود را از دست داد.

دهقان در تشریح این حادثه عنوان کرد: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو پارس با بانوی 50 ساله برازجانی که در حال عبور از عرض خیابان بود رخ داد.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان دشتستان ابراز داشت: پس از وقوع این حادثه با حضور به موقع مرکز فوریت‌های پزشکی فرد مصدوم به بیمارستان 17 شهریور برازجان منتقل شد که در اثر شدت جراحات درگذشت.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول