اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خواستار شد

برخورد جدی با متخلفان و گرانفروشان در دشتستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خواستار برخورد جدی با متخلفان و گرانفروشان در دشتستان شد.

برخورد جدی با متخلفان و گرانفروشان در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان کوروش دهقان شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان دشتستان اظهار داشت: آسایش و رفاه مردم یکی از اساسی‌ترین اهداف کارگزاران و دولت‌مردان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: رفاه اقتصادی مردم یکی از مسائلی است که در تامین رفاه و آسایش مردم بسیار مؤثر است و کنترل بازار و قیمت‌ها در این زمینه از اهمیتی بالا برخوردار است.

دهقان یادآور شد: دشتستان یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان است و توجه به بازار و کنترل به وضعیت بازار این شهرستان به منظور افزایش توان خرید مردم و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها همواره در رأس دستورات مسئولان ذی‌صلاح در این عرصه بوده است.

وی با اشاره به برخی از نوسانات موجود در بازار افزود: برخی از نوسانات موجود در بازار که به شکل افزایش قیمت‌ها یا کمبود کالاهای اساسی مورد نیاز ظهور پیدا می‌کند زمینه‌ساز نگرانی مردم می‌شود و مسئولان باید با نظارت بیشتر و دقیق‌تر مانع این مسئله شوند.

این مسئول بیان کرد: باید از تمام راهکارهای موجود به منظور نظارت و کنترل حداکثری بازار بهره ببریم و به هیچ وجه اجازه ندهیم که افرادی سودجو آسایش و آرامش مردم را به هم بزنند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار دشتستان گرانفروشی را پایمال کردن حقوق مردم خطاب کرد و اذعان داشت: صیانت از حقوق مردم یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است که باید در این راستا گام بردارند و از هیچ اقدامی نباید در این راستا کوتاهی کرد.

دهقان تصریح کرد: در ماه‌های اخیر در شهرستان دشتستان در زمینه برخورد با اصناف متخلف دشتستان در زمینه گرانفروشی و ... برخوردهای جدی صورت گرفته و شاهد تعطیلی چند واحد صنفی بوده‌ایم و در آستانه ورود به ماه میهمانی الهی باید زمینه آسایش مردم را فراهم آوریم.

وی تاکید کرد: افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در بازار برازجان به هیچ وجه قابل قبول نیست و بر اثر جو روانی ایجاد شده در بازار است.

دهقان به افزایش قیمت گوشت در شهرستان اشاره کرد و افزود: هیچ دلیلی وجود ندارد وقتی قیمت کالاها در هیچ حوزه‌ای تغییر نکرده قیمت گوشت به این شدت تغییر کند.

وی با اشاره به ضرورت کنترل دام‌های زنده ادامه داد: جهاد کشاورزی با ارائه تسهیلات باید به پرورش دام اقدام کند و به هر طریق جلوی افزایش قیمت گوشت را بگیرد و اگر هرکدام از دامداری‌ها به این مسائل توجه نکرد به طور قاطع برخورد و مرکز متخلف را تعطیل کنید.

دهقان با انتقاد صریح از گرانی مرغ، ماهی و پوشاک در برخی از نقاط شهرستان دشتستان گفت: از تعزیرات، مجمع، اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان می‌خواهیم به طور جدی این مسئله را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول