اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های فرهنگی وزارت ارشاد:

هویت‌شناسی در قالب هنر ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: روش‌شناسی و هویت‌شناسی در این همایش در قالب هنر، زبان و تکنولوژی سبب به وجود آمدن یک ادبیات خاص و نظریه‌ای واحد در این زمینه می‌شود.

هویت‌شناسی در قالب هنر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عیسی کشاورز عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید براین سخن مقام معظم رهبری که فرمودند هیچ اندیشه‌ایی ماندگار نمی‌شود مادامی که به هنر آراسته باشد گفت: اگر قرار است فرهنگ به نسل‌های بعد انتقال یابد باید در قالب هنر باشد و جذابیت‌های هنری در آن مشهود باشد. 

کشاورز با اشاره به اینکه فناوری امروز سبک زندگی‌ها را متنوع کرده است، ادامه داد: شدت تغییر در فناوری امروز ، هویت هنر و جوامع را تحت شعاع قرار داده است و سبک زندگی در آینده را متفاوت با زمان حال می‌کند.  

وی ادامه داد: همایش زبان، هنر و تکنولوژی با هدف تاثیر متقابل در این حوزه‌ها و در عین حال گسترش مرزهای تفاهمی و تقابلی، سبب به وجود آمدن یک سبک جدیدی از زندگی در آینده می‌شود و هویت متکثر در جامعه را به دنبال دارد.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری وزارت فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: روش‌شناسی و هویت‌شناسی در این همایش در قالب هنر، زبان و تکنولوژی سبب به وجود آمدن یک ادبیات خاص  و نظریه‌ای واحد در این زمینه می‌شود.

کشاورز با اشاره به اینکه این همایش سبب به وجود آمدن ایده‌های مناسبی برای پایان‌نامه دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا است عنوان کرد: این همایش نیازهای جامعه را نه تنها در زمان حال پاسخ می‌دهد، بلکه نیازهای آینده جامعه را نیز پیش‌بینی و رصد می‌کند تا در آینده پاسخ‌گویی مناسبی به نیازهای جامعه در این زمینه‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول