اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی:

باید در تولید آثار هنری به مخاطب‌شناسی پرداخت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برای اینکه توفیق‌های زیادی در تولید آثار هنری کسب شود باید به مخاطب‌شناسی پرداخت.

باید در تولید آثار هنری به مخاطب‌شناسی پرداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح اللهی صبح امروز در آیین افتتاحیه دهمین جشنواره سوره که در سالن آمفی تئاتر خانه جوان ارومیه برگزار شد، با بیان اینکه نباید راه پیشرفت را برای خود سد کنیم، اظهار داشت: هنرمند محتاج ارزیابی و آمار نیست و تیراژ بالا برای کتاب و اثر تولیدی در اولویت نیست.

وی با تاکید بر تولید آثار قوی و ناب در حوزه‌های مختلف، تصریح کرد: نداشتن آدرس و شناسنامه برای اثر سبب سرگردانی بیشتر مخاطبان می‌شود.

فتح اللهی با تاکید بر توجه هرچه بیشتر به ابعاد مختلف هنر دینی در جامعه، افزود: در سالهای اخیر نظریه‌های متعددی در حوزه هنر دینی ارائه شده که برخی از این نظریه‌ها قابل اجرا نیستند.

وی انسانی فکر کردن، پاس داشتن اصالت بومی و جهانی دیدن را در آثار هنری مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با جهانی فکر کردن، مردمی زیستن و مدرن فکر کردن می‌توانیم گام نخست را در زمینه ادبیات و داستان دینی برداریم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حال حاضر هنر دینی نیازمند بازنگری است که در این راستا وظیفه فعالان شعر و داستان به ویژه هنرمندان جوان بسیار بیشتر است.

فتح اللهی با تاکید بر توجه تولیدکنندگان آثار هنری به مخاطب‌شناسی و نیاز مخاطب، اعلام کرد: باید نیاز مخاطبان را شناسایی کرد و در این زمینه شناخت خواسته‌های جامعه مورد تاکید است.

وی گفت: نباید به تعداد تیراژ در آثار هنری دقت کرد بلکه کیفی‌سازی را باید مد نظر قرار دهیم.

فتح اللهی با تاکید بر اینکه در ایران اسلامی در جامعه‌ای دینی زندگی می‌کنیم، گفت: باید ضمن شناخت لوازم هنر دینی، بتوانیم ابعاد مختلف را در این خصوص شناخته و در تولیدات هنری و ادبی خود به کار گیریم.

اعلام کرد: اگر بتوانیم انسانی فکر کنیم و این را در آثار خود ارائه دهیم، می‌توانیم به موفقیت بیشتری برسیم.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول