اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه فعالیت‌های فرهنگی وزارت ارشاد مطرح کرد

‌300 هزار آموزشگاه آزاد هنری در ‌کشور فعال است/ توسعه فعالیت‌های آموزشی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفترآموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توجه به استعدادهای هنری و فعالیت‌های آموزشی، در اولویت برنامه‌های مزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

‌300 هزار آموزشگاه آزاد هنری در ‌کشور فعال است/ توسعه فعالیت‌های آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عیسی کشاورز ظهر امروز در نشست خبری نخستین همایش بین‌المللی هنر، زبان و تکنولوژی که در دانشگاه فرهنگ و هنر مشهد برگزار شد اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همواره به مقوله آموزش توجه ویژه‌ای دارد و در واقع این امر، در اولویت برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: ایجاد فرصت‌های لازم برای پرورش دانشجویان و همچنین توجه به مبانی علمی هنرهای معاصر، از دیگر اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

کشاورز تصریح کرد: همایش بین‌المللی هنر، زبان و تکنولوژی به ابتکار مرکز فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی مشهد برنامه‌ریزی شده است و البته نهادهایی مانند اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی، استانداری و موسسه آیسسکو نیز در برگزاری این همایش مشارکت دارند.

وی بیان کرد: در حاشیه این همایش، آخرین دستاوردها در حوزه هنر و تکنولوژی با حضور مدیران آموزش ادارات کل ارشاد سراسر کشور، در یک نشست تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کشاورز عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از پیشرفته‌ترین کشورها در حوزه آموزش هنر است و در سال‌های اخیر نیز با اقدامات انجام‌ شده از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توانمندی‌های دانشگاه‌ها در این عرصه افزایش شایان توجهی داشته است.

مدیر کل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 300 هزار آموزشگاه آزاد هنری در سراسر کشور فعال هستند.

کشاورز در ادامه با اشاره به محورهای این همایش اضافه کرد: بررسی کاربرد تکنولوژی در آموزش هنر، روش‌شناسی آموزش زبان، روش‌شناسی آموزش هنر و کاربرد هنر در آموزش و یادگیری زبان از جمله مهم‌ترین محورهای این همایش است.

وی در پایان اذعان کرد: این همایش تلاش می‌کند تاثیر متقابل هنر، زبان و تکنولوژی و همچنین مرزهای تعاملی میان این سه حوزه را مورد بررسی خود قرار دهد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول