اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 2 رتبه برگزیده

هنرجویان خوزستانی در جشنواره هنری هنرستان‌ها درخشیدند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان از کسب دو رتبه برگزیده کشوری توسط هنرجویان خوزستانی در جشنواره هنری هنرستان‌های فنی وحرفه‌ای و کار دانش کشور خبر داد.

هنرجویان خوزستانی در جشنواره هنری هنرستان‌ها درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، مسعود اکبری اظهار داشت: شیرین معصومی از هنرستان حضرت سمیه (س) آبادان در رشته گرافیک (زمینه صفحه آرایی ) رتبه دوم و  زینب عبدالهی از هنرستان تلاشگران شهرستان بندر ماهشهر در رشته عکاسی (در زمینه عکاسی دیجیتال) رتبه سوم کشوری را کسب کردند.

به گفته وی، جشنواره هنری هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در سال تحصیلی 91-90 در سه مرحله منطقه‌ای، استانی و کشوری در دو شاخه تحصیلی، هفت رشته و 25 زمینه برگزار شده است.

اکبری اهداف این جشنواره را شامل زمینه‌سازی برای پرورش و بروز استعدادها و خلاقیت‌های هنرجویان و هنرآموزان، معرفی توانمندی‌های هنرجویان و هنرآموزان به جامعه، آفرینش آثار هنری مطلوب در عرصه رقابت‌های هنری و عملی توسط هنرجویان و هنرآموزان، ارزیابی کیفیت آموزش‌های هنری ارائه شده در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان عنوان کرد.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول