اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد

موفقیت هنرجویان کردستانی در جشنواره هنری کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: هنرجویان و هنرآموزان کردستانی در جشنواره هنری شاخه فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش کشور با کسب رتبه‌های برتر کشوری، افتخار آفریدند.

موفقیت هنرجویان کردستانی در جشنواره هنری کشور

خسرو ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در دومین جشنواره هنری شاخه‌های تحصیلی فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش که اخیراً به میزبانی استان همدان برگزار شد هنر‌آموزان و هنرجویان استان با کسب پنج رتبه اول تا سوم کشوری خوش درخشیدند.

وی افزود: در این جشنواره و در بخش هنرجویان، پروین دوراندیش در رشته گرافیک از هنرستان آزادی سقز حائز رتبه اول کشوری شد، در رشته معماری میلاد معماری و پویا ورمزیاری هر دو از هنرستان طالقانی ناحیه 2 سنندج رتبه دوم را کسب کردند و بفرین شافعی نیز در رشته گرافیک از هنرستان آزادی سقز حائز رتبه سوم کشوری شد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش هنرآموزان فریده محمدی از هنرستان تلاش قروه در رشته عکاسی و مصطفی الماسی از هنرستان آزادی سقز در رشته گرافیک به رتبه اول کشوری دست یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ضمن تقدیر از زحمات مربیان این دانش‌آموزان این موفقیت ارزشمند را به هنرجویان، هنرآموزان، دانش‌آموزان و جامعه فرهنگی استان تبریک گفت.

ساکی در سخنان خود به اعزام دانش‌آموزان سقزی به اردوی بنیاد علوی اشاره کرد و یادآور شد: 34 نفر از دانش‌آموزان دختر برتر درسی شهرستان سقز در مقطع راهنمایی به اردوی بنیاد علوی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این اردو این تعداد دانش‌آموز دختر مدارس حاشیه شهر که از نظر درسی و مسائل اخلاقی برتر بودند برای شرکت در اردوی بنیاد علوی به مدت یک هفته به تهران اعزام شدند.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول