اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هنری اداره‌کل ارشاد خراسان‌رضوی:

بهره‌گیری از شیوه‌هایی سنتی در هنر ضعف سیستم‌ آموزشی است

خبرگزاری فارس: معاون هنری اداره‌کل ارشاد خراسان‌رضوی گفت: از بنیادی‌ترین ضعف‌ها در سیستم آموزشی برای فراگیری هنر در تمام مقاطع و رشته‌ها استفاده از شیوه‌های سنتی آموزش است.

بهره‌گیری از شیوه‌هایی سنتی در هنر ضعف سیستم‌ آموزشی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حسین مسگرانی ظهر امروز در آستانه برگزاری نخستین همایش بین المللی "هنر،زبان و تکنولوژی"، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نخستین گام در راستا تحقق سند چشم‌انداز 20 ساله نظام جمهوری اسلامی برای رسیدن به کسب رتبه نخست علمی در منطقه، معرفی توانمندی‌ها و استعدادهای علمی در راستای کمک به توسعه و تخصص جایگاه علمی کشور است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری این همایش در سطح بین‌الملل گفت: نیاز به همایش‌هایی با این موضوعات بسیار محسوس بوده و نباید صرفاً به برگزاری آن بسنده کنیم بلکه باید اجرای آن به شکل کاربردی‌تر از مهم‌ترین اهداف همایش قرار گیرد.

معاون هنری اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از بنیادی‌ترین ضعف‌ها در سیستم آموزشی در تمام مقاطع و رشته‌ها استفاده از شیوه‌های سنتی آموزش است که امیدواریم با برگزاری این همایش، کاربرد تکنولوژی‌های پیشرفته در سیستم‌های آموزشی سبب ارائه راهکار برای حل چالش‌های آموزشی باشد.

مسگرانی با اشاره به نقش هنر در ایجاد کانال‌های ارتباطی در مقولات سیاسی کشورها گفت: هنر در بسیاری از حوزه‌ها به منزله پیوند و کانالی در راستا تعامل میان کشورها  و تثبیت جایگاه بین‌المللی محسوب می‌شود و تبادل  افکار اندیشمندان و پژوهشگران با رویکردهای علمی و فرهنگی از دستاوردهای این همایش است.

وی در ادامه با نگاه اجمالی بر وضعیت سینمای ایران اذعان داشت: فاصله‌ها بر سر تکنولوژی است به این منظور که سینمای ایران با وجود محتوای خوب از تکنولوژی پائینی برخوردار بوده و به سختی می‌تواند در تقابل با سینمای هالیوود و فیلم‌های ضد ایرانی حرفی برای گفتن داشته باشد.

مسگرانی در پایان از مسئولان ذی‌ربط و دستگاه‌های اجرایی خواستار بررسی و تامل در سخنرانی‌ها و مقالات ارائه شده در این همایش در راستا ارتقای توان ملی در زمینه علمی، هنری و فرهنگی شد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول