اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی:

جشنواره سوره به هنر دینی متعهد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: دهمین جشنواره شعر و داستان سوره به هنر دینی متعهد است.

جشنواره سوره به هنر دینی متعهد است

حجت‌الاسلام محمد باقر کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برگزاری جشنواره شعر و داستان سوره فعالیت مشترکی بین نهادهای مختلف در استان است.

وی تصریح کرد: به دلیل تعامل و نزدیکی حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هیچ فرقی را بین خودمان با هنرمندان، همه مجموعه‌ها و دستگاه‌های هنری احساس نمی‌کنیم و همین امر سبب شده بسیاری از فعالیت‌های ما به صورت مشترک تعریف شوند.

کریمی ضمن سپاسگزاری از زحمات رئیس حوزه هنری استان، مشارکت در برنامه‌های ستادی و هزینه مالی، اختصاص ظرفیت گالری‌ها، مجتمع‌های فرهنگی و هنری، اختصاص فضا برای مراسم اختتامیه و مشارکت‌دادن هنرمندانی را که در قالب انجمن‌های ادبی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند از جمله برنامه‌های این اداره کل برای جشنواره سوره معرفی کرد و افزود: شاهد بهترین جشنواره از جنس جشنواره‌های متعهد به هنر دینی هستیم.

وی جشنواره شعر و داستان سوره را یکی از جشنواره های فاخر کشور در این حوزه معرفی کرد و گفت: با برگزاری این جشنواره هنرمندان این حوزه به بلوغ هنری خواهد رسید.

کریمی شعر و ادبیات آذربایجان‌غربی را سرآمد معرفی کرد و گفت: استان بزرگی در این حوزه فعالیت داشتند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هنری برای شاعران جوان در حوزه هنری استان، اظهار داشت: این جلسات هر هفته در حوزه هنری استان برگزار می‌شود و طی آن هنرمندان جوان به نقد آثار یکدیگر می‌پردازند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول