اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

نمایشگاه بین‌المللی فولاد اصفهان بدون حضور مسئولان کشوری برگزار شد

خبرگزاری فارس: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالوژی و ریخته‌گری اصفهان که یکی از با اهمیت‌ترین رویدادهای کشور است بدون حضور مسئولان کشوری برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی فولاد اصفهان بدون حضور مسئولان کشوری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالوژی و ریخته‌گری اصفهان ظهر امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه که فرصت مناسبی برای ارز اندام صنعت فولاد کشور در ایران و در دنیا است در ماه‌های گذشته با تبلیغات گسترده‌ای همراه بود اما تنها مسئولان استانی در مراسم افتتاحیه آن حضور به هم رساندند و خبری از حضور مسئولان کشوری نبود.

به گزارش فارس، در حدود یکصد مشارکت‌کننده از استان‌های اصفهان، تهران، یزد، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، مازندران، البرز و خراسان شمالی در این نمایشگاه حضور دارند.

نماینده کشور فرانسه و حضور مستقیم شرکت‌هایی از دو کشور چین و هند نیز از مشارکت‌کننده‌های این نمایشگاه هستند.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد که مهم‌ترین رویداد حال حاضر صنعت فولاد کشور به شمار می‌رود، حمایت و همکاری فعالانه اعضای ستادهای علمی، اجرایی، دولتی، خصوصی و دانشگاهی را همراه داشته و انتظار می‌رود حرکت موثری در راستای ارتقای صنعت فولاد کشور در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی انجام دهد.

کارگاه‌های آموزشی مرکز تحقیقات مهندسی پیشرفته دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی، شرکت شهرک‌های صنعتی و سامانه بازار جامع ایران نیز در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالوژی و ریخته‌گری اصفهان با موضوعاتی مانند مدیریت انرژی در صنایع، اهمیت صنعت فولاد و طراحی واحدهای صنعت فولاد در کشور برگزار می‌شود.

جلسه اتحادیه انجمن‌های مهندسی و علم مواد سراسر کشور با حضور رؤسای انجمن‌های عضو نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود که این امر نشان از اهمیت فضای علمی این نمایشگاه دارد.

گفتنی است امتیاز انحصاری برگزاری نمایشگاه فولاد در کشور از سوی سازمان توسعه تجارت به شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واگذار شده است.

این نمایشگاه طی ساعات بازدید 16 تا 22 میزبان علاقمندان و فعالان این عرصه می‌شود و ساعات 9 تا 12 صبح روز چهارشنبه 28 تیر ماه نیز به بازدید متخصصان اختصاص یافته است.

این نمایشگاه تا تاریخ 30 تیرماه ادامه دارد.

به گزارش فارس، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، صنعتگران، تولیدکنندگان، اساتید و دانشجویان و رؤسای انجمن‌ها و مراکز علمی- تخصصی حضور داشتند.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول