اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی و ارتباطات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان:

نمایشگاه فولاد باید به رخدادی مانند نمایشگاه کتاب تبدیل شود

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی و ارتباطات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه فولاد اصفهان می‌تواند به رخدادی مانند نمایشگاه کتاب تبدیل شده و دانشجویان سراسر کشور و متخصصان امر را به اصفهان بکشاند.

نمایشگاه فولاد باید به رخدادی مانند نمایشگاه کتاب تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، مسیب فروغی در آستانه برپایی نمایشگاه ملی فولاد در اصفهان اظهار کرد: اگر چه فولاد مبارکه از سال‌ها پیش به استقبال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی رفته است اما در سال جاری به منظور توجه بیشتر به این شعار ملی، کارکنان خود در تمامی بخش‌ها را با عزمی جدی وارد عمل کرده است.

وی ادامه داد: این مجتمع به دانش فنی ساخت بسیاری از قطعات یدکی مورد نیاز دست یافته و موفق به بومی‌سازی آنها شده است.

رئیس برنامه‌ریزی بومی‌سازی مجتمع فولاد مبارکه با امیدواری به اینکه در سال تولید ملی پیشرفت‌های بسیار بیشتری در بخش بومی‌سازی فولاد مبارکه و دیگر بخش‌های صنعت فولاد شاهد باشیم، تصریح کرد: بسیاری از مشاوران فنی در زمینه مهندسی معکوس  و سازندگان قطعات یدکی که امروز در سطح بسیار قوی در این زمینه فعالیت می‌کنند، فعالیت خود را از فولاد مبارکه شروع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی نمایشگاه مجازی این بخش در مراحل نهایی است، افزود: در این نمایشگاه مجازی اطلاعاتی از قبیل اقدامات انجام شده و نیازهای فولاد مبارکه در زمینه بومی‌سازی در اختیار تمامی سازندگان و تولیدکنندگان قرار می‌گیرد و آنها با مراجعه به این سایت می‌توانند از اطلاعات آگاهی یابند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیر امور فرهنگی و ارتباطات شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با اشاره به حجم بالای اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در خصوص هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالورژی، ریخته‌گری، صنایع و معادن وابسته گفت: ظرفیت بالای استان اصفهان در بخش صنعت فولاد و صنایع زیر دست به قدری است که این نمایشگاه می‌تواند بالاترین بازدیدکننده متخصص را به خود جذب کند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب هر ساله حجم عظیمی از بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کند، افزود: مطابق آمار بیش از 70درصد از ظرفیت تولید فولاد کشور در استان اصفهان تأمین می‌شود و استان اصفهان بخش عمده‌ای از حمایت و مشاوره‌های فنی واحدهای عظیم فولادی کشور را بر عهده دارد.

محمد حسن خدیور ادامه داد: این نمایشگاه می‌تواند به رخدادی مانند نمایشگاه کتاب تبدیل شده و دانشجویان سراسر کشور و متخصصان امر را به اصفهان بکشاند.

وی از اختصاص ساعت بازدید ویژه متخصصان خبر داد و گفت: به پیشنهاد ستاد عالی نمایشگاه روز چهارشنبه 28 تیرماه از ساعت 9 الی 12 به این منظور اختصاص یافته و برای دعوت از متخصصان نیز کارت‌های ویژه‌ای طراحی و در اختیار مشارکت کنندگان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با توزیع کارت‌های ویژه بازدید متخصصان امکان ثبت‌نام آنلاین و رایگان تمامی علاقمندان و صاحبان صنایع فعال در این بخش از طریق وب سایت نمایشگاه به آدرسwww.metalex.ir  فراهم شده است.

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالورژی، ریخته‌گری، صنایع و معادن وابسته از تاریخ 27 تا30 تیر ماه دایر می‌شود.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول