اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

شرکت فولاد شوش 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش گفت: شرکت فولاد و الکل صنعتی شوش در شرایط کنونی 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شرکت فولاد شوش 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

عبدالرضا سعیدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار داشت: شرکت فولاد و تولید الکل صنعتی شوش در شرایط کنونی از پیشرفت 50 درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اهمیت این طرح در شهرستان شوش افزود: این طرح در سطح شهرستان شوش زمینه اشتغال 800 نفری را در سطح شهرستان فراهم می‌کند.

این مقام مسئول تأکید کرد: اشتغال‌زایی این کارخانه‌ها به صورت مستقیم است و به صورت غیر مستقیم نیز سبب رونق گرفتن شهرک صنعتی این شهرستان خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط موجود در سطح شهرستان شوش افزود: تلاش کرده‌ایم تا شاخص‌های بخش فرهنگ و بهداشت و اشتغال رشد یابد و در این باره وضعیت مناسبی در شهرستان شوش وجود دارد.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در شهرستان شوش، گفت: تحولی که در شرایط کنونی در بخش کشاورزی در حال رخ دادن است این شهرستان را به قطب کشاورزی در خوزستان و جنوب غرب کشور مبدل می‌کند.

رئیس شورای اداری شهرستان شوش خاطر نشان کرد: امسال 300 میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی در شهرستان شوش اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان شوش با اشاره به ثبت نام متقاضیان در این شهرستان افزود: تاکنون بیش از 500 متقاضی تسهیلات در سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی تاکید کرد: دولت در راستای توجه به بخش کشاورزی در سال‌جاری تلاش‌های زیادی کرده و اعتبارات خوبی نیز در این باره اختصاص یافته است.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه‌های مختلف کشاورزی از جمله صنایع تبدیلی، دامداری، کشت و زراعت و توسعه باغات در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

رئیس شورای تأمین شهرستان شوش تأکید کرد: بخش کشاورزی تولید را پویا می‌کند و در راستای استقلال غذایی ایران نیز تاثیر مستقیم دارد و به این دلیل باید از این بخش حمایت کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول