اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه قائم سمنان:

علت دشمنی غرب با ایران، ماهیت نظام است

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: علت دشمنی غربی‏‌ها با جمهوری اسلامی ایران، در ماهیت نظام است.

علت دشمنی غرب با ایران، ماهیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، اسحاق هراسانیان ظهر امروز در جمع پاسداران و سرگروه‏‌های حلقه‏‌های معرفتی و فرماندهان بسیج اظهار داشت: همه دشمنی‌ها علیه کشور در این بوده که نظام ما جمهوری اسلامی است و مردم ما پایبند به ارزش‏‌ها هستند.

وی با اشاره به موضوع  وظایف سپاه در سال 91 مبنی بر ارتقای شایستگی پاسداران و احیای امر به معروف و نهی از منکر و کیفی‏‌سازی حلقه‌های معرفتی صالحین گفت: ملت ایران انقلابی بزرگ کردند و این انقلاب دشمنان زیادی دارد.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تأکید کرد: امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب بنایی را نهاد و کاری بزرگ انجام داد که خیلی از فضلا و ادبا در طول تاریخ نتوانستند آن را در عمل پیاده کنند.

وی بیان داشت: امام(ره) نه تنها توانست حکومت اسلامی را به عنوان الگو و نظام ولایت فقیه را به عنوان آرمان الگو پیاده کند، بلکه این الگو در سراسر دنیا اسوه قرار گرفت و دنیا باید امروز از آن الگوبرداری کند و امروز بعضی از کشورها از تجارب جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند.

هراسانیان اظهار داشت: انقلاب ما فرهنگی است و اعتقاد داریم که اسلام برترین دین است و هیچ دینی برتر از آن نیست؛ بنابراین باید بر روی پای خود استوارتر باشیم و اسلام و حکومت اسلامی را پاس بداریم.

مسئول کانون بسیج حقوقدانان شاهرود نیز در ادامه اظهار داشت: اگر بخواهیم اجتماع سالم داشته باشیم، باید این اجتماع را در داخل خانواده شکل دهیم.

علی سعیدی گفت: علم حقوق شامل مهارت‏‌هایی است که انسان می‏‌آموزد و به انسان، در جامعه امروزی کمک می‌کند که رو به پیشرفت حرکت کند.

وی با تاکید بر آشنایی افراد با حقوق فردی افزود: خانواده به عنوان پایگاه اجتماعی برای اعضای خویش است و انسان در خانواده حق را یاد می‏‌گیرد و با حقوق خود آشنا می‏‌شود و این حق باید با اعتقاد افراد همراه باشد و فرد را متعهد به اخلاق الهی بار بیاورد.

سعیدی با نگاه به نقش پررنگ مادر و زن به عنوان رکن اصلی در خانواده تاکید کرد: کسی که مردم جامعه را می‏‌خواهد خوب تربیت کند، کسی است که بی‏‌زبان صحبت می‏‌کند و در عمل کار انجام می‏‌دهد و این فرد کسی جز مادر نیست.

وی افزود: اگر بخواهیم اجتماع سالم داشته باشیم، باید این اجتماع را در داخل خانواده شکل دهیم و این میسر نمی‏‌شود جز با ارتباط متقابل و درست همسران که لازمه تربیت دینی فرزندان است.

معاون اجرایی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: ما باید با مسائل حقوقی خانواده آشنایی پیدا کنیم، چراکه اول برای حفظ نظم و تنظیم روابط اجتماعی و دوم برای بهره‏‌گیری مطلوب از امیال و خواسته‏‌های مشترک و سوم برای جلوگیری از تضادها و جلب منفعت‏‌ها این موضوع لازم است.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول