اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسفراین

132 واحد آموزشی برای استقرار نظام 3-3-6 آماده‌سازی شده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اسفراین از آماده سازی 132 واحد آموزشی مقطع ابتدایی به منظور استقرار نظام آموزشی 3-3-6 برای سال تحصیلی 92-91 خبر داد.

132 واحد آموزشی برای استقرار نظام 3-3-6 آماده‌سازی شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی، فاطمه چوبساز در گردهمایی مدیران مدارس ابتدایی شهرستان اسفراین گفت: آموزش و پرورش اسفراین آمادگی کامل برای اجرای نظام آموزشی 3-3-6 را دارد.

وی از تعیین و صدور ابلاغ دستی برای تمامی معلّمان مقطع ابتدایی خبر داد و افزود: دوره ضمن خدمت معلّمان پایه دوّم و ششم نیز به منظور آماده‌سازی آنان برای آغاز سال تحصیلی 92-91 از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

چوبساز مهم‌ترین اهداف ساختار جدید نظام آموزشی را آماده‌سازی دانش آموزان برای کسب آداب و مهارت‌های زندگی و اجتماعی اعلام کرد. در ساختار آموزشی جدید سعی شده حافظه محوری در دانش‌آموزان کاهش و دانش آموزان را به صورت کاربردی با دروس آشنا شوند.

مدیران مدارس نیز در این گردهمایی در خصوص اجرای مطلوب سند تحوّل و نظام جدید آموزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

خبر دیگری نیز حاکی است، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: 75 مدرس، قریب به سه هزار معلم پایه دوم و ششم استان را برای اجرای مطلوب ساختار 3-3-6 آماده می‌کنند.

عصمت بدخشان افزود: این مدرسان در هفت گروه درسی ادبیات، هنر، کار و فناوری، تفکر و پژوهش و مطالعات اجتماعی، علوم، ریاضیات، هدیه‌های آسمانی و قرآن و تربیت بدنی در دوره‌های تأمین مدرسی متمرکز کشوری شرکت کرده و به عنوان همیاران تحول مسئولیت آموزش معلمان دوم و ششم را در استان به عهده دارند.

وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی با هدف کیفیت بخشی به آموزش‌های کوتاه مدت و یکپارچه کردن و یکسان سازی محتوای آموزشی در کلاس‌ها با حضور مدرسان برگزار شد.

بدخشان اضافه کرد: معلمان ضمن برخورداری از آموزش‌های تخصصی می‌توانند از فیلم‌های آموزشی تهیه شده در این خصوص نیز استفاده کنند.

وی گفت: کشف و رشد استعدادها هنر نظام تعلیم و تربیت است و در این نظام است که از دانش آموز ابتدایی می‌توان کسی ساخت که جهان را مبهوت کند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول