اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قزوین:

بانوی بوچیای قزوینی بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستاد

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قزوین از نایب قهرمانی بانوی بوچیای استان در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

بانوی بوچیای قزوینی بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستاد

اکرم سبک‌رو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه سید رقیه حسینی در رقابت‌های بوچیای قهرمانی کشور نایب قهرمان شد، اظهار کرد: این بانوی ورزشکار در رده سنی بزرگسالان موفق شد این افتخار را از آن خود کند.

وی با اشاره به اینکه تیم بوچیای بانوان استان با ترکیب پنج ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد، افزود: گیتی لشگری، آتوسا ذوالقدر، سیما قلعه، گیتی فرجی و رقیه حسینی بانوانی بودند که تیم بوچیای استان را همراهی کردند.

سبک‌رو با اشاره به اینکه دیگر ورزشکاران بوچیای استان عملکرد نسبتاً خوبی از خود به نمایش گذاشتند، عنوان کرد: چهار بانوی بوچیاکار استان در این مسابقات توانستند در دور اول حریفان خود را شکست دهند.

وی تصریح کرد: رقابت‌های بوچیای قهرمانی بانوان کشور با شرکت 90 بانوی جانباز و معلول به مدت چهار روز در تهران برگزار شد.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان در ادامه از تمرینات تیم والیبال نشسته بانوان استان خبر داد و گفت: خوشبختانه بانوان با تلاش و پشتکار تمرینات خود را به صورت منظم پیگیری می‌کنند.

سبک‌رو با بیان اینکه تیم والیبال نشسته بانوان استان خود را برای حضور در سوپر لیگ والیبال کشور آماده می‌کند، اظهار کرد: امیدوار هستیم بتوانیم در این مسابقات عملکرد خوبی از خود بر جای بگذاریم.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول