اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان اعلام کرد

حضور 550 مهمان در جشنواره فیلم بین‌المللی مقاومت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 550 مهمان خارج از استان و کشور در دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و پایداری در استان کرمان حضور دارند.

حضور 550 مهمان در جشنواره فیلم بین‌المللی مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در کار گروه فرهنگی و اجتماعی استان با اشاره به برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و پایداری در کرمان اظهار داشت: در زمانه‌ای که جنگ فرهنگی دنیا به دنبال از بین بردن معنویت از جامعه است، برپایی چنین جشنواره‌هایی فرصت مناسبی برای پی بردن به معنویت هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: علاوه بر اینکه جامعه سینمایی و ویدیویی استان کرمان نیز امکان حضور در عرصه‌های رقابت و حرکت در میراث گرانقدر دفاع مقدس را پیدا می‌کنند.

سعیدی تصریح کرد: دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت دوم تا هشتم مهر ماه همزمان با هفته دفاع مقدس در کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: 550 مهمان خارج از استان در این جشنواره حضور دارند که بخشی از آنها چهره‌های بین‌المللی و خارج از کشور هستند.

سعیدی خاطرنشان کرد: تاکنون چند تیم از دبیرخانه جشنواره به استان کرمان سفر و از مکان‌های برگزاری جشنواره بازدید کرده و تفاهمنامه‌های لازم منعقد شده است.

وی گفت: مهمانان حاضر در این جشنواره به عنوان سفیران استان کرمان هستند که می‌توانند نتایج مثبت یا منفی را گزارش کنند، لذا باید تمام سعی و توان خود را برای برگزاری بهتر برنامه داشته باشیم.

سعیدی ابراز داشت: دفاع مقدس میراث گرانبهایی است که باید برای انتقال آن به نسل‌های آینده لاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان داشت: کرمان به عنوان استانی که در هشت سال دفاع مقدس جزو برترین‌ها بود، ثابت می‌کند که شایستگی برگزاری این جشنواره را دارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول