اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کرمان‌:

‌جشنواره کودک و نوجوان شهروند جامع‌تر از سال گذشته است‌

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کرمان‌ دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند را در مقایسه با دوره قبل این جشنواره جامع‌تر دانست.

‌جشنواره کودک و نوجوان شهروند جامع‌تر از سال گذشته است‌

‌به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی نیک‌طبع‌‌ پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازدید انجام شده مشخص شد تعداد ناشران شرکت کننده و غرفه‌های آموزشی برپا شده در این جشنواره بیش از سال گذشته بوده است. 

وی برگزاری دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند در محیطی مناسب را از دیگر مزیت‌های این جشنواره ذکر کرد و ابراز داشت:‌ وجود پارک شورا در کنار محیط در نظر گرفته شده برای جشنواره، زمینه مناسبی را برای استفاده خانواده‌ها ایجاد کرده است.

نیک‌طبع تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله جشنواره کودک و نوجوان شهروند، تأثیرات فرهنگی بسیاری را در بین قشر مورد نظر یعنی کودکان و نوجوانان و والدین آنها برجای می‌گذارد. 

وی عنوان کرد: راز ماندگاری یک فرهنگ و رفتار در وجود افراد، نهادینه کردن آن در دوران کودکی است که جشنواره‌های فرهنگی و برنامه‌های متنوع هنری در این رابطه از جایگاه بسیار ارزنده‌ای برخوردار است.

نیک‌طبع بر تداوم برگزاری جشنواره‌ها به صورت حداقل یکبار در سال تاکید کرد و افزود: ‌کودکان و نوجوانان امروز، والدین فردای ایران اسلامی هستند و هر چه ارتباط این قشر با فرهنگ ایرانی و اسلامی بودن مستحکم‌تر شود، تأثیرات فرهنگی آن را در آینده بیشتر می‌‌توان حس کرد.

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری کرمان عنوان کرد: کودکان و نوجوانان باید علاوه بر آشنایی با فرهنگ کشورهای مختلف و کسب دانسته‌های مورد نیاز خود از طریق سی‌دی‌ها و کتاب‌های خارجی و نرم‌افزارهای بازی، فرهنگ ایرانی و اسلامی را به طور کامل در وجود خود به صورت نهادینه شده داشته باشند.

وی‌ اظهار داشت: کودکان و نوجوانان با آشنایی با فرهنگ کشورهای مختلف می‌توانند از خوبی‌های فرهنگ‌های دیگر نیز استفاده کرده و از بدی‌های آنها دوری کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول