اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره ملی حجاب و عفاف:

نخستین جشنواره ملی عفاف دچار مشکل مالی است

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره حجاب و عفاف گفت: نخستین جشنواره ملی عفاف و حجاب در حالی برگزار می‌شود که به شدت دچار مشکل مالی است.

نخستین جشنواره ملی عفاف دچار مشکل مالی است

محمد اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بابل اظهار داشت: با وجود نزدیک شدن به جشنواره هنوز از سوی دستگاه‌های مسئول کمک مالی چندانی صورت نگرفته است.

وی افزود: امروزه جامعه بشری نیازمند به مسئله حجاب و عفاف بوده و به سمت بیداری اسلامی در حرکت است، انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان توجه ویژه‌ای داشته و استقبال بیشتری از این جشنواره می‌کردند.

اکبرزاده تصریح کرد: دغدغه امروز جامعه و بلکه مهم‌ترین مسئله‌ای که موجب نگرانی می‌شود دور ماندن جامعه و نسل جدید و ناآشنایی این قشر تاثیرگذار به مسئله حجاب است که امنیت جامعه را در بخش‌های مختلف مورد تاثیر قرار می‌دهد.

وی اذعان کرد: وضعیت نامناسبی که در کوچه و خیابان‌های شهر در سطح کشور دیده می‌شود نشان از بی‌اطلاعی از اصول دینی است که در صورت فرهنگ‌سازی مناسب جلوی بسیاری از این معضلات گرفته می‌شود.                                 

اکبرزاده اذعان کرد: افراد بی‌حجاب از زیبایی شهر کاسته و جامعه را دچار مشکل می‌کند زیرا به نظر می‌رسد که تعداد افراد بی‌حجاب از تعداد محجبه‌ها بیشتر است ولی واقعیت این است که بی‌حجاب‌ها نمود بیشتری در جامعه دارند نه اینکه تعداد آنها بیشتر باشد.

دبیر جشنواره ملی حجاب و عفاف بیان کرد: عموم مردم متدین نگران گسترش بی‌حجابی در جامعه هستند در حالی که اگر این افراد درک صحیحی از پیامد سوء بدحجابی داشته باشند، هرگز چنین نخواهند کرد. در این زمینه باید مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها فعال‌تر عمل کنند.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره ملی عفاف و حجاب در حالی برگزار می‌شود که به شدت دچار مشکل مالی است در حالی که مهم‌ترین هدف از برگزاری این جشنواره، فرهنگ‌سازی مناسب و جذب جوانان در تمام سنین و اقشار جامعه بوده تا با پرداختن به این امر خود عاملی برای گسترش فرهنگ عفاف در جامعه بوده و تاثیرات مثبت آن در جامعه نمود یابد.

اکبرزاده اظهار داشت: برای انجام چنین جشنواره ملی نیاز به بودجه‌های ملی است در حالی که تا به امروز پشتوانه مالی مناسبی برای این جشنواره صورت نگرفت.

  انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول