اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد

راهیابی 10 نمایشنامه به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر استانی ماه

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری بوشهر از راهیابی 10 نمایشنامه برتر به مرحله بازبینی نهمین جشنواره استانی تئاتر ماه بوشهر خبر داد.

راهیابی 10 نمایشنامه به مرحله بازبینی جشنواره تئاتر استانی ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سیدحسین سیدزاده صبح امروز در نشست هماهنگی جشنواره تئاتر ماه در بوشهر اظهار داشت:‌ از سوی دبیرخانه نهمین جشنواره استانی تئاتر ماه بوشهر، نمایشنامه‌های "راز آهو" کاری از اردلان تاجدینی از گناوه ،"شرط " کاری از علیرضا بهرامیان از تنگستان، "سوگ عریان " به نویسندگی علی نبی‌پور و کارگردانی حسین اسدی و عبدی بناری از خارک، "نیلوفر " به نویسندگی محسن تجدد  و کارگردانی مژگان صفری از کنگان، "تالاب " به نویسندگی امیر شاکردوست و کارگردانی رضا حیدریه از بوشهر، "اکبر کجاست" به نویسندگی محمدحسن محمودی و کارگردانی محمدحسن محمودی از بوشهر، "دوشان هِگزو " به نویسندگی ناصر مدنی و کارگردانی سپیده حجامی از بوشهر،"رقص گاو میش ها "نویسنده و کارگردان حامد مهینی از خارک و  "آبها تو را صدا می‌زنند سودابه" به نویسندگی رضا مختارزاده و کارگردانی مهدی ضیغمی‌نژاد از بوشهر و  "سکوتِ ترسن" به نویسندگی رضا امیری و کارگردانی فرانک بلورزاده از بوشهر به مرحله بازبینی راه یافتند.

وی تصریح کرد: بازبینی نهمین جشنواره استانی تئاتر ماه بوشهر در شهریور انجام می‌گیرد و در مهرماه جشنواره با حضور منتخبین در بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری بوشهر در ارتباط با نمایشگاه عکس نخستین جشنواره ملی معراج نیز بیان کرد: از سوی حوزه هنری استان بوشهر، نمایشگاهی از آثار منتخب نخستین جشنواره عکس ملی نمازجمعه «معراج»، روز جمعه گذشته همزمان با برپایی نماز جمعه شهر بوشهر در جایگاه نماز جمعه برگزار شد.

سیدزاده گفت: نخستین جشنواره عکس ملی نماز جمعه «معراج» که برای نخستین بار در سطح کشور برگزار شد مورد استقبال بسیار خوب هنرمندان عکاس سراسر کشور قرار گرفت.

وی اظهار داشت: تعداد یک‌هزار عکس از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره رسید، که تعداد 42 عکس به بخش نمایشگاه راه یافتند، این نمایشگاه همزمان با برگزاری نماز جمعه در شهر بوشهر و در جایگاه نماز جمعه برپا شد که مورد استقبال نمازگزاران نیز قرار گرفت.

رئیس حوزه هنری بوشهر ادامه داد:‌ حوزه هنری استان بوشهر در راستای اقدامات فرهنگی و هنری خود، در کارگاه نقاشی زن و بیداری نیز حضور یافته است، در این کارگاه 15 هنرمند منتخب از 15 استان کشور با موضوع زن و بیداری به تولید آثار پرداختند.

سیدزاده افزود: در این کارگاه «فاطمه ایران‌زاد» کارشناس نقاشی و از هنرمندان جوان و فعال حوزه هنری استان بوشهر شرکت کرده و به تولید تابلو با موضوع زن و بیداری پرداخته است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول