اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره جهانی ایده‌های شهری گوانجو چین

جشنواره فستیوال استقبال از بهار مشهد حضور خواهد داشت

خبرگزاری فارس: مدیر امور هنری شهرداری مشهد گفت: در جشنواره جهانی ایده‌های شهری که اواخر سال میلادی در گوانجو چین برگزار می‌شود امسال شاهد حضور فستیوال استقبال از بهار شهر مقدس مشهد خواهیم بود.

جشنواره فستیوال استقبال از بهار مشهد حضور خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی مدیریت امور هنری شهرداری، هادی مظفری در جشن هنرمندان فستیوال استقبال از بهار 91 اظهار کرد: در جشنواره جهانی ایده‌های شهری که اواخر سال میلادی در گوانجو چین برگزار می‌شود امسال شاهد حضور فستیوال استقبال از بهار شهر مقدس مشهد خواهیم بود.

مظفری افزود: این حرکت اواخر ماه نوامبر در شهر ملبورن استرالیا رونمایی خواهد شد.

مدیر امور هنری شهرداری مشهد از فستیوال استقبال از بهار 91 به‌عنوان موزه‌ای به وسعت یک شهر نام برد و گفت: بهار 87 در نخستین دوره از برگزاری، 24 اثر هنری و امسال 303 اثر در 515 نقطه از شهر مشهد نصب گردید که شاهد رشد چشمگیر این حرکت عظیم فرهنگی بودیم و خواهیم بود. 

در ادامه سید محمد پژمان، فستیوال استقبال از بهار را نقطه عطفی در تاریخ کشور دانست و اظهار کرد: این فستیوال نتیجه اعتماد متقابل مسئولان و هنرمندان و فرهیختگان شهر مقدس مشهد است و در آینده نزدیک به رویداد ملی و جهانی تبدیل می‌شود.

شهردار مشهدهنرمندان را چشمه جوشان هنر و احساس دانست و خاطرنشان کرد: هنرمندان مشهدی توانستند با استفاده از این هدیه خداوند که در نهاد آنها قرار گرفته است عشق، امید و شادابی را به مردم برگردانند و نیازهای درونی همشهریان را برطرف کنند.

 وی مردمی بودن فستیوال استقبال از بهار را عامل موفقیت آن عنوان کرد و گفت: شهرداری مشهد در سال‌های اخیر به این باور دست یافته که با اتکا و اعتماد به هنرمندان و صاحبان ذوق و قریحه با کمترین امکانات و به سادگی می‌توان پیام‌های شگرف و عمیقی در روح و دل مردم به جای گذاشت.

پژمان ادامه داد: این فستیوال الگوی موفق از مشارکت مردمی است که می‌تواند در عرصه‌های دیگر نیز سرلوحه کارها قرار گیرد و شاهد موفقیت‌های زیادی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول