اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری کرمان:

بازدید 6 هزار نفر از جشنواره کودک و نوجوان شهروند کرمان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمان گفت: دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند کرمان ‌طی 2 روز ابتدایی برگزاری بیش از 6 هزار نفر بازدیدکننده داشته است.

بازدید 6 هزار نفر از جشنواره کودک و نوجوان شهروند کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سید‌مرتضی حسینی پیش از ظهر امروز در حاشیه دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند در جمع خبرنگاران‌ اظهار داشت: استقبال انجام شده از دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند ‌بسیار خوب و حضور گسترده مردم در این جشنواره، بیانگر تأثیرگذاری برنامه‌های تبلیغی انجام شده در جامعه بوده است.

وی بیان داشت: حضور گسترده مردم نشان می‌دهد که جشنواره‌های فرهنگی و هنری جایگاه خود را در بین اقشار مختلف بیش از پیش گسترده کرده‌اند.

حسینی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی و توجه ویژه به سلامت جسم و روان کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از پویاترین قشرهای جامعه عنوان کرد.

وی احیای فرهنگ قصه‌‌گویی برای کودکان و غنی‌‌سازی اوقات فراغت آنان را از جمله اهداف برگزاری دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند کرمان دانست.

حسینی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع و شاد فرهنگی، آموزشی و ورزشی در دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند کرمان اظهار داشت: در این جشنواره تلاش شده تا با برنامه‌های متنوع و کیفی‌ در راستای ارائه آموزش‌های مورد نظر به کودکان و نوجوانان اقدام شود.

به گزارش فارس، دومین جشنواره کودک و نوجوان شهروند از 22 تیر ماه آغاز به کار کرده و تا 30 تیر ماه در محل پارک شورا ادامه دارد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول