اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه جوان شوشتر:

فعالیت فرهنگی در شوشتر مغفول مانده است

خبرگزاری فارس: مدیر خانه جوان شوشتر گفت: فعالیت فرهنگی در سطح این شهرستان مغفول مانده است و حمایت از تشکل‌های فرهنگی نیز به نوعی فراموش شده است.

فعالیت فرهنگی در شوشتر مغفول مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ابوالقاسم غلامحیدر صبح امروز در بازدید نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی از خانه جوان شوشتر اظهار داشت: حمایت از تشکل‌های فرهنگی و غیردولتی در شوشتر امیر نامأنوس است و باید مدیران در این باره توجیه شوند.

وی افزود: در بخش فرهنگی در شوشتر فعالیت‌های بسیار کمی انجام شود و با حمایت از تشکل‌های فرهنگی و هنری می‌توان این فعالیت‌ها را به چندین برابر افزایش داد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرستان شوشتر بسیار نیازمند فعالیت فرهنگی است، افزود: بسیاری از روستاهای شهرستان شوشتر از داشتن یک کتابخانه محروم هستند و خانه جوان در روستاها به دلیل محرومیت از فعالیت‌های فرهنگی حمایت می‌کند که از این نظر می‌توان به اجرای تئاتر و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی جوانان روستای مهدی‌آباد و تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز روستای نورمحمدی اشاره کرد.

وی تاکید کرد: خانه جوان شوشتر در برگزاری همایش‌های بین‌المللی در سطح کشور مشارکت‌های زیادی دارد ولی در سطح شهرستان شوشتر از ایفای نقش در بخش فرهنگ محروم است و این مهم برای مدیران این خانه بسیار تعجب برانگیز است.

غلامحیدر با اشاره به اینکه باید از این مرکز فرهنگی حمایت شود، افزود: توانمندی بسیار زیادی در این مرکز وجود دارد و به این دلیل باید کوشید تا فضا را برای حضور این جوانان در عرصه فرهنگی شوشتر فراهم کرد و در این باره باید مدیران شهرستان شوشتر توجیه شوند.

وی تاکید کرد: این خانه با داشتن چهار تشکل از سال 1377 در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون بیش از 450 نفر عضو دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول