اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی:

بزرگترین دغدغه ما ایجاد تفکر بسیجی در تشکل‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به منظور اسلامی کردن فضای دانشگاه‌ها بزرگترین دغدغه، ایجاد تفکر بسیجی در تشکل‌های اسلامی است.

بزرگترین دغدغه ما ایجاد تفکر بسیجی در تشکل‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه مسئول قدیم و جدید تشکل‌های دانشجویی در واحد ورامین‌ ـ پیشوا با حضور محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، مجتبی اکبری مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت رئیسه، مدیران و مسئولان بسیج دانشگاه در محل دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ ـ پیشوا برگزار شد.

محمدرضا ربیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا در این جلسه ضمن خیرمقدم به مدعوین، اعیاد خجسته شعبانیه را تبریک عرض کرد و ضمن ارائه دستاوردهای واحد، هدف از انعقاد این جلسه را بیان کرد.

دانشجویان متدین و اسلامی حافظ نظام و ولایت

فرماندار شهرستان ورامین نیز ضمن تشکر از تشکیل این جلسه در ارتباط با اهداف تشکل‌های دانشجویی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با دانشجویان بسیجی و دفاتر تشکل‌ها بیاناتی اظهار داشت.

محسن منصوری در بخشی از سخنان خود به نیروسازی و رشد و بالندگی و سرمایه‌گذاری بر روی جوانان و احیای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و تقویت نیروهای متدین در خدمت نظام سخن گفت.

این مسئول دانشجویان متدین و اسلامی را حافظ نظام و ولایت دانست و از تشکل‌های دانشجویی درخواست کرد که با رویکرد بسیجی و منشأ اثر و خیر و برکت بودن و با یک رقابت سالم و سازنده در اصول و مبانی عمل کنند.

بزرگترین دغدغه ما، ایجاد تفکر بسیجی در تشکل‌های اسلامی است

مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن تشکر از تشکیل چنین جلسه‌ای در واحد ورامین ـ پیشوا، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می‌بایست از تک صدایی بیرون بیاید.

مجتبی اکبری گذشته تشکل دانشجویی را نسبتاً ضعیف و در خور شأن این تشکل ندانست و اظهار داشت که چرا دانشگاه آزاد اسلامی اگر می‌خواست در شهری شعبه‌ای ایجاد و دایر کند مسئولان شهر احساس نگرانی داشتند، مگر نه این که اصل نگرش تحصیل دانشجویان بوده است و در این مسیر چه اتفاقی رخ داده که باعث این نگرانی شده بود؟

وی در ادامه بیان داشت: جریانی قصد داشت که تشکل‌ها را به سمت و سوی دیگر سوق دهد که زیبنده دانشگاه آزاد اسلامی نبود.

اکبری خاطرنشان کرد: امروز که در خدمت شما عزیزان هستم و با مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رفتارش در تمام امور شفاف شده و دغدغه واقعی کنونی اسلامی کردن دانشگاه است که در حال اجراست و دانشگاه آزاد اسلامی در بحث فرهنگی و عفاف و حجاب اهتمام خاص دارد.

مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ابتدا باید کار اسلامی انجام داد و بعد به بعد سیاسی وارد شویم و بحث فرهنگی را از واجبات دانشگاه دانست و بزرگترین دغدغه ما اسلامی کردن فضای دانشگاه و ایجاد تفکر بسیجی در تشکل‌های اسلامی است.

اکبری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب بیان داشت: رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان می‌فرمایند که در عرصه فرهنگ و هنر احساس نگرانی می‌کنم و تذکراتی در این خصوص نیز داده‌اند.

مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان به ستادهای تشکیل شده در واحدها و قانون‌مند کردن تشکل‌ها و جذب نیروهای مؤمن انقلابی و متدین و پرورش آن‌ها در این تشکل اسلامی اشاره کرد.

معرفی مسئول تشکل‌های دانشجویی در واحد ورامین ـ پیشوا

مسکین اردستانی، مسئول جدید تشکل‌های دانشجویی واحد ورامین ‌ـ پیشوا و قیامدشت در پایان این مراسم طی سخنانی از ریاست و اعضای هیئت رئیسه جهت همکاری و رونق تشکل‌های دانشجویی در خواست یاری کرد و گفت: به لطف خدا با همکاری دوستان و یاری خداوند در بهبود سیستم و اسلامی شدن قدم بر خواهیم داشت و از حسن اعتماد همه اعضا تشکر نمود و اظهار کرد که با همکاری بسیج دانشجویی کارها را پیش خواهیم برد و در پایان این مراسم از خدمات شایسته مهندس سلیمانی در زمان مسئولیت تشکل‌های دانشجویی تقدیر و تشکر شد و طی حکمی مسکین اردستانی به عنوان مسئول تشکل‌های دانشجویی در واحد ورامین ‌ـ پیشوا معرفی شد.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول