اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان:

تشکل‌های مردمی کهگیلویه و بویراحمد تقویت می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد حوزه فعالیت تشکل‌های مردمی را وسیع، متنوع و حساس خواند و گفت: تشکل‌های مردم نهاد در این استان تقویت می‌شوند.

تشکل‌های مردمی کهگیلویه و بویراحمد تقویت می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع بعد از ظهر امروز در جمع دبیران تشکل‌های مردم نهاد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حمایت و تقویت تشکل‌های مردم نهاد بهترین راه برای کاهش تصدی‌گری دولت است که باید توجه بیشتری به آن شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این استان 80 تشکل مردمی وجود دارد که 60 تشکل از آن‌ها فعال هستند.

خاضع یادآور شد: حمایت مسئولان و دستگاه‌های مرتبط از یک سو و پیگیری و ارائه طرح از سوی تشکل‌ها می‌تواند سازمان‌های مردم نهاد را به جایگاه واقعی خود برساند.

وی تاکید کرد: تشکل‌ها باید در حوزه فعالیت خود از ادارات مرتبط بخواهند و مرتبا پیگیری کنند تا بتوانند به کمک حمایت‌های آنان اقدامات مؤثر فرهنگی را در این استان انجام دهند.

این متولی ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اهمیت پرداختن به مقوله فرهنگ گفت: امروز دشمنان قسم خورده این انقلاب از هر حربه برای نابود کردن فرهنگ و دین ما استفاده می‌کنند و لحظه‌ای نیز از رسیدن به این هدف شوم خود کوتاه نمی‌آیند.

خاضع ادامه داد: باید به هوش باشیم و با خالی کردن میدان، اجازه یکه‌تازی دشمن را ندهیم.

وی سازمان‌های مردم نهاد را که با توان و مدیریت جوانان مستعد اداره می‌شود، ظرفیتی بزرگ برای مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمن دانست و عنوان کرد: در تشکل‌های مردمی فرصتی برای نمایش توانایی‌ها و استعدادهای جوانان فراهم می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی امروز جامعه می‌طلبد که این تشکل‌ها با فعالیت بیشتر و البته حمایت دستگاه‌های مرتبط این اثرات سوء را در اجتماع کاهش دهند.

خاضع، حوزه فعالیت تشکل‌ها را گسترده، متنوع و حساس خواند و خاطرنشان کرد: کاهش حجم دولت و سپردن امور به جوانان تا حد زیادی می‌تواند معضلات اجتماعی و فرهنگی را در جامعه کاهش دهد.

این مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان هر حمایت را از تشکل‌های مردمی انجام می‌دهد، ولی تشکل‌ها هم باید با ادارات مرتبط با حوزه فعالیت خود ارتباط پیگیر و مستمر داشته باشند تا حمایت دیگر ادارات را نیز جلب کنند.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول