اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دامپروری

همایش تعاونی‌ها و تشکل‌های کشاورزی در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: همایش تعاونی‌ها و تشکل‌های کشاورزی همزمان با هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری، دامپروری شیلات و آبزیان در مشهد برگزار می‌شود.

همایش تعاونی‌ها و تشکل‌های کشاورزی در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران، سید محمد سیدی، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال، سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و سازمان ملل نیز سال 2012 را با نام تعاون معرفی کرده، همایش یک روزه تعاونی‌ها و تشکل‌های کشاورزی برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در ادامه گفت: سازمان ملل با انتخاب این نام می‌کوشد توجه دولت‌ها را به اقتصاد تعاونی و فعالیت در بستر تعاونی را به‌عنوان یک فرصت استثنایی توسعه پایدار اقتصادی در کشورها جلب کند که قانونگذاران کشور ما از سال‌های قبل و همچنین پس از ابلاغ سیاست اجرایی اصل 44 از جانب رهبر انقلاب تاکید بر افزایش نقش و سهم 25 درصدی تعاونی‌ها در عرصه تولید ملی قوانین مناسبی را وضع کرده‌اند.

وی در ارتباط با ضرورت برگزاری این همایش، اظهار داشت: مهم‌ترین بحث ارائه شده در این نمایشگاه بررسی نقش تعاونی‌ها بر تشکل‌های دامپروری و صنایع وابسته خواهد بود و به طور قطع در نمایشگاهی که با حضور بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود بحث و ارائه پیشنهاد برای متخصصان آسان‌تر خواهد بود.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در ادامه گفت: این همایش با حضور 200 نفر از متخصصان، مدیران کل سازمان تعاونی‌های روستایی استان‌های کشور، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌های دامداری و مرغداری، مدیران تشکل‌های کشاورزی استان و نمایندگان مجلس برگزار می‌شود.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دامپروری با حضور بیش از 200 شرکت داخلی و 20 نمایندگی خارجی  22 الی 25 تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول