اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار ویژه عسلویه:

گسترش تفکر بسیجی از دستاوردهای طرح هجرت است

خبرگزاری فارس: بخشدار ویژه عسلویه گفت: گسترش تفکر بسیجی از دستاوردهای طرح هجرت است.

گسترش تفکر بسیجی از دستاوردهای طرح هجرت است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه عبدالله نادری شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 در عسلویه اظهار داشت: به واسطه رشد چشمگیر فناوری در سال‌های اخیر توجه به جوانان و نوجوانان که آینده‌سازان مملکت اسلامی هستند از اهمیت بالایی برخوردار است که مسئولان در رأس امور خویش باید به آن توجه داشته باشند.

بخشدار ویژه عسلویه به نقش رشد تکنولوژی در تهاجم فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان و معاندان نظام و انقلاب مقدس اسلامی با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای، سایت‌های اینترنتی و به طور کلی با بهره‌گیری از رشد تکنولوژی به جنگ نرم با انقلاب اسلامی پرداخته و از این طریق برای انحراف در افکار جوانان ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

نادری خاطر نشان کرد: توجه به اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان از مسائل مهمی است که در خنثی کردن توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان نقش مؤثر و کار‌آمدی ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: طرح هجرت از ارزشمند‌ترین برنامه‌ها در غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان است و به نوعی می‌توان اردوهای سازندگی طرح هجرت را تلفیق کار، جهاد و شهادت دانست.

این مسئول با تاکید بر اینکه اردوهای طرح هجرت مقدمه‌ای در آبادانی و عمرانی میهن اسلامی است یادآور شد: در سال‌های اخیر اردوهای طرح هجرت نقشی مؤثر در عمران و آبادانی ایران اسلامی و محرومیت‌زدایی داشته است.

بخشدار ویژه عسلویه عنوان کرد: تفکر بسیجی و ولایت‌پذیری ایجاب می‌کند که برای حل محرومیت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش شود.

وی به سرمایه‌های تفکر بسیجی اشاره کرد و ادامه داد: بسیجی بودن و بسیجی ماندن موجب شد که انقلاب اسلامی قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کند.

بخشدار ویژه عسلویه شرکت در اردوهای طرح هجرت را استفاده بهینه از اوقات فراغت دانست و بیان کرد: برنامه‌های طرح هجرت فرصتی است تا جوانان و نوجوانان از اوقات فراغت خود به خوبی استفاده کنند.

نادری تحول در منابع مادی، نیروی انسانی و منابع زیرزمینی را سه شاخصه‌ اصلی در تحول یک کشور دانست و افزود: کشوری که منابع مادی و زیرزمینی داشته باشد ولی منابع نیروی انسانی آن ضعیف باشد پیشرفت نخواهد کرد.

بخشدار ویژه عسلویه در ادامه به اهمیت طرح هجرت پرداخت و افزود: در این طرح نگاه ویژه‌ای به نیروی انسانی کارآمد شده است که از این طریق ظرفیت‌ها و استعدادهایشان مشخص می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه داشتن روحیه بسیجی موجب خودسازی انسان‌ها می‌شود و یکی از دستاوردهای طرح هجرت گسترش تفکر بسیجی است خاطر نشان کرد: برخورداری از تفکر و فرهنگ بسیجی یکی از نیازهای اساسی جامعه است و باید این روحیه در بین تمام مردم جامعه گسترش یابد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول