اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌ها

زنجان قهرمان مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس شد

خبرگزاری فارس: تیم ووشوی زنجان توانست با اقتدار عنوان قهرمانی چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی جام پارس را از آن خود کند.

زنجان قهرمان مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس عصر امروز و دقایقی پیش با قهرمانی تیم زنجان به اتمام رسید و تیم‌های چین و نفت تهران نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را در مجموع دو بخش تالو و ساندا از آن خود کردند.

همچنین تیم ووشوی زنجان در پایان چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی جام پارس توانست با کسب مجموع 9 مدال طلا، سه نقره و دو برنز عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کند.

تیم چین نیز با کسب پنج مدال طلا و سه نقره و دو برنز نایب ‌قهرمان شد و تیم نفت تهران نیز با سه نشان طلا، چهار نقره و چهار برنز بر سکوی سومی این مسابقات ایستاد.

گفتنی است، بعد از ظهر امروز هشت دیدار در اوزان مختلف برگزار شد که علی بختیاری از زنجان در وزن منهای 56 کیلوگرم توانست حریف چینی خود گوانگ یانگ را از پیش رو برداشته و نخستین مدال ساندای تیم زنجان را به ارمغان بیاورد.

در وزن منهای 60 کیلوگرم محمد خالد هتاک از افغانستان در برابر حریف قدر چینی خود یعنی یانوگینگ ژانگ شکست خورد تا مدال طلا به ورزشکار چینی برسد.

در وزن منهای 65 کیلوگرم محسن‌محمد سیفی از زنجان توانست "بیمولجیت سینگ مایالگلامبام" از هند را از پیش رو برداشته و قهرمان وزن خود شود.

همچنین در وزن منهای 70 کیلوگرم نیز سجاد عباسی از زنجان با حریفی از چین روبه‌رو شد و توانست لونگ جیانگ را با شکست مواجه کند.

جواد آقایی در وزن منهای 75 کیلوگرم از زنجان در برابر محسن بابایی از نفت تهران قرار گرفت و مدال طلای این دوره از مسابقات را بر گردن خود آویخت.

گفتنی است، در وزن منهای 80 کیلوگرم مجید هاشم‌بیگی از زنجان به مصاف امیر فضلی از تیم نفت تهران رفت و مغلوب این ووشوکار شد تا تیم نفت تهران با به روی سکو رفتن فضلی صاحب سومین طلای خود در این دوره از رقابت‌ها شود.

در وزن منهای 85 کیلوگرم حمید قلی‌پور از زنجان با ابوالفضل خانه‌کشی از نفت تهران روبه‌رو شد و توانست با پیروزی در این دیدار، تیم زنجان را به قهرمانی نزدیک کند.

در وزن منهای 90 کیلوگرم کامران مروتی رو در روی رسلان لراگیموف از روسیه قرار گرفت و با غلبه بر وی جمع مدال‌های تیم زنجان را به عدد 9 رساند.

در پایان چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس بعد از تیم‌های زنجان، چین و نفت تهران، تیم‌های ویتنام، هند، ایتالیا، افغانستان، روسیه، ترکیه و لبنان نیز عناوین چهارم تا دهم را در مجموع دو بخش تالو و ساندا به دست آوردند.

همچنین در پایان این مسابقات از نفرات برتر با اهدای تندیس مسابقات و توزیع مدال‌های رنگارنگ تجلیل شد.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول