اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه لردگان:

نقش ولایت فقیه در حفظ اسلام و انقلاب بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه لردگان گفت: نقش ولایت فقیه در حفظ اسلام و انقلاب و هدایت جامعه بی‌بدیل است.

نقش ولایت فقیه در حفظ اسلام و انقلاب بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حمیدرضا نباتی که بعدازظهر امروز به مناسبت سالروز ولادت رهبر معظم انقلاب در جمع کارکنان سپاه این استان سخن می‌گفت، با اشاره به نقش ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی و هدایت جامعه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری‌های حکیمانه حضرت امام خمینی‌(ره)، با لطف پروردگار متعال، وحدت و ایمان ملت همیشه بیدار و در صحنه به پیروزی رسید.

وی افزود: عشق و علاقه ملت به ولایت، اجرای احکام و آموزه‌های دینی در کشور عامل مهمی در پیروزی انقلاب بود.

نباتی ادامه داد: پس از ارتحال ملکوتی موسس انقلاب دشمن گمان می‌کرد می‌تواند به اهداف شوم خود دست پیدا کند ولی اقتدار، صلابت شجاعت و بصیرت ولی امر مسلمین جهان و تبعیت آحاد مردم از معظم له در طی بیش از سه دهه دشمن را ناکام گذاشت.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از مناجات شعبانیه به عنوان مقدمه‌ای برای آمادگی ورود به ماه مبارک رمضان نام برد و گفت: این مناجات در حقیقت مقدمه‌ای برای آمادگی انسان برای ورود و پذیرش وظایف ماه مبارک رمضان است.

نباتی خاطرنشان کرد: این مناجات حضرت علی (ع) و همه ائمه اطهار (ع) بود که با فرازهای آن خدا را می‌خواندند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه لردگان بر ضرورت آمادگی همه مومنان برای ورود به ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: همه باید با آمادگی و توبه از معاصی برای بهره بردن از فیض و رحمت‌های نهفته در ماه مبارک رمضان توجه خاصی داشته باشیم.

نباتی روزه را از مؤثرترین راه‎های تقویت ایمان، تقوا و قرب الهی دانست و گفت: در این ماه شریف که به میهمانی الهی دعوت شده‌ایم اگر به حق تعالی معرفت پیدا نکنیم یا معرفت‌مان زیاد نشده باشد، باید بدانیم که در ضیافت الله درست وارد نشده‌ایم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول