اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جویبار:

مخالف باز بودن طرح دریا و شنای آزاد در ماه رمضان هستیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه جویبار گفت: با باز بودن طرح دریا و شنای آزاد در ماه مبارک رمضان مخالفیم.

مخالف باز بودن طرح دریا و شنای آزاد در ماه رمضان هستیم

حجت‌الاسلام محمد اسماعیل قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه شنیده‌ها حاکی است که طرح دریا در ماه مبارک رمضان باز است، اظهار داشت: اینکه طرح دریا باز باشد و مردم از سواحل آن استفاده کنند مانعی نیست و باید مدیریت شود.

وی ادامه داد: آنچه با باز بودن طرح دریا برایمان غیرقابل تحمل است شنای آزاد است.

خطیب جمعه شهرستان جویبار خاطرنشان کرد: باز بودن طرح دریا و نیز طرح شنا در ماه مبارک رمضان تعطیل بودن بخشی از احکام دین و روزه‌خواری را به همراه دارد.

قلی‌پور اضافه کرد: روزه‌خواری در بین عموم برای مومنان سخت و تحمل این کار غیرشرعی دشوار است.

وی با اشاره به اینکه روزه‌خواری و فرو بردن سر در آب هر دو یک عمل غیرشرعی در ماه مبارک رمضان است، تصریح کرد: تمام زندگی ما با دین پیوند خورده است، مازندران بیش از 10 هزار شهید داد و شهرستان جویبار مستثنی از این قضیه نیست.

امام جمعه جویبار به تصمیم مسئولان استانی که قصد باز گذاشتن برخی از طرح‌های دریای مازندران را در ماه مبارک رمضان دارند اشاره کرد و گفت: بنا دارند طرح دریا در چند شهرستان را باز بگذارند اگر طرح دریای جویبار نیز باز باشد و شنا آزاد صورت گیرد ما مخالفت خود را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنان که اجازه دادند چند رستوران در ماه مبارک رمضان باز باشد، ولی نمی‌گذاریم طرح دریای جویبار برای شنا در این ماه پر خیر و برکت باز باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه با باز بودن طرح دریا نیروهای امدادی باید مدیریت طرح را به دست گیرند، بیان کرد: با تعطیلی طرح دریا صورت مسئله را پاک نکنند، باز بودن طرح دریا منوط به رعایت شئون اسلامی است.

قلی‌پور اذعان کرد: باز بودن طرح دریا و شنای آزاد در ماه مبارک رمضان به منزله بسته‌ شدن دریای رحمت پروردگار به سوی مخلوقات است.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول