اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودسر خبر داد

واگذاری 3 طرح سالم‌سازی دریای رودسر به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: فرماندار رودسر گفت: سه طرح اصلی سالم‌سازی دریا در رودسر به بخش خصوصی واگذار شده است.

واگذاری 3 طرح سالم‌سازی دریای رودسر به بخش خصوصی

رضا دوست‌جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با بیان اینکه طرح‌های سالم‌سازی دریا در بخش گردشگری تاثیر زیادی دارد، اظهار کرد: رودسر یکی از شهرستان‌های مهم گیلان در اجرای طرح سالم‌سازی دریا است.

وی، ساحل زیبای رودسر را دارای ویژگی‌های زیادی دانست و تصریح کرد: تمام سواحل رودسر مسافرپذیر است و هر ساله در فصل دریا گردشگران زیادی وارد این سواحل می‌شوند.

فرماندار رودسر از واگذاری سه طرح اصلی سالم‌سازی دریای رودسر به بخش خصوصی خبر داد و اذعان کرد: هم‌اکنون دو طرح خصوصی و 40 طرح آزاد در 44 کیلومتر ساحل رودسر فعالیت می‌کنند.

وی، با اشاره به اینکه تمام این طرح‌ها قابل شناسایی است، ابراز کرد: این موضوع جزو نقاط مثبت طرح‌های سالم‌سازی دریا در رودسر است.

دوست‌جلالی، یکی از مشکلات طرح‌های سالم‌سازی دریا در رودسر را آلودگی و عرضه غیر بهداشتی محصولات در داخل طرح‌ها عنوان کرد و یادآور شد: در این راستا باید تدابیری اندیشیده شود.

وی، در ادامه با بیان اینکه اشتغال از جمله دغدغه‌های مردم است، خاطرنشان کرد: در رودسر باید حدود 3 هزار و 900 فرصت شغلی ایجاد شود که بخش خصوصی در این زمینه نقش مهمی دارد.

این مسئول، با اشاره به اینکه بررسی و برطرف کردن مشکلات مردم از جمله وظایف مدیران و مسئولان است، یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در این راستا گام‌های مهمی برداریم.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول