اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

فعالیت طرح‌های سالم‌سازی دریای گیلان آغاز شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از آغاز فعالیت رسمی طرح‌های سالم‌سازی دریا از امروز در این استان خبر داد.

فعالیت طرح‌های سالم‌سازی دریای گیلان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی صبح امروز در جلسه کمیته ساماندهی سواحل گیلان با تاکید بر تمهیدات لازم برای حضور همیاران پلیس، ناجیان غریق، اورژانس و گروهای امدادی در محل طرح‌های سالم‌سازی دریا اظهار کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید فعالیت‌های خود را در طرح‌های سالم‌سازی دریا آغاز کنند.

وی از آغاز فعالیت رسمی طرح‌های سالم‌سازی دریا از امروز در گیلان خبر داد و افزود: طرح‌های سالم‌سازی دریا تا 31 شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

پورعزیزی خواستار بازرسی از طرح‌های سالم‌سازی دریا در نوار ساحلی استان شد و تصریح کرد: ساماندهی سواحل گیلان نیازمند مدیریت صحیح است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به تمهیدات فرمانداران برای شناسایی هویت مسافران و گردشگرانی که اقدام به اقامت در طرح‌های سالم‌سازی می‌کنند، بیان کرد: کمیته‌ای به ریاست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و عضویت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش، صدا و سیما، ورزش و جوانان و هلال‌احمر برای اجرای فعالیت‌های موثر فرهنگی در سواحل گیلان تشکیل شده است.

وی بر نصب تابلوهای فرهنگی در طرح‌های سالم‌سازی دریا تاکید کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی طلبه‌ها را برای اقامه نماز و پاسخ به شبهه‌های شرعی در محل طرح‌های سالم‌سازی دریا مستقر کند.

پورعزیزی با بیان اینکه فرمانداران شهرستان‌های ساحلی باید نمازخانه سیار در طرح‌های سالم‌سازی دریا مستقر کنند، ابراز کرد: نیروی انتظامی به منظور ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی در نوار ساحلی و جلوگیری از شنا در محل‌های غیرمجاز باید اقدام‌های لازم را انجام دهد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خواستار حضور نمایندگان تعزیرات و اداره کل صنعت، معدن و تجارت به منظور نظارت بر نرخ کالا و خدمات در طرح‌های سالم سازی دریا شد و گفت: مناطق گردشگری شمال کشور با داشتن دو موهبت بزرگ الهی جنگل و دریا جایگاه ممتازی از صنعت گردشگری کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول