اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

180 طرح سالم‌سازی دریا در مازندران فعال است / وجود 400 نقطه کور شنا در دریای مازندران

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: 180 طرح سالم‌سازی دریا در مازندران فعال است.

180 طرح سالم‌سازی دریا در مازندران فعال است / وجود 400 نقطه کور شنا در دریای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل مازندران در ساری با اعلام اینکه به برخی از دغدغه‌های ساماندهی سواحل در سطح استان مازندران پاسخ داده شد، گفت: پاسخگویی به برخی از تنگناهای ساماندهی سواحل مازندران نیاز به همراهی در سطح کلان دارد.

وی تصریح کرد: برای کاهش دغدغه‌های سطح دریا در سال 91 جلسات طرح دریا در سطح استان مازندران از زمستان فعال شد.

معاون سیاسی استاندار مازندران در ادامه با اشاره به اختصاص 2 میلیارد تومان بودجه برای ایجاد طرح مکانیزه سالم‌سازی دریا خاطرنشان کرد: ورود بسیج سازندگی در ساماندهی سواحل کار بسیار ارزشمند بود.

ابراهیمی در ادامه با اعلام اینکه در حاضر 180 طرح سالم سازی دریا در سطح مازندران فعال است، گفت: یک‌هزار و 300 ناجی غریق در سطح استان مازندران فعال است و حدود 400 نقطه کور در سطح دریای مازندران با حضور ناجیان غریق کنترل می‌شود.

وی در ادامه از سرمایه‌گذاری انجام شده در طرح آرام گلوگاه خبر داد و بیان کرد: برای اجرای طرح‌های عمرانی با موانع برخی دستگاه‌های عمرانی مواجه بودیم که این موضوع در استان در حال ساماندهی است.

معاون سیاسی استاندار مازندران در ادامه با اعلام اینکه هشت کمیته براساس ساماندهی و سواحل در سطح مازندران تعیین شد، بیان کرد: عملکرد این کمیته‌ها به جز کمیته فرهنگی مناسب بود.

وی ادامه داد: کمیته فرهنگی در سطح دریا در مازندران فعال است ولی دارای عملکرد ضعیف است و برای اجرای کارهای فرهنگی نیاز به در اختیار گرفتن منابع مالی بیشتری داریم.

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: دریا در مازندران باید به طور خاص یک متولی داشته باشد و نیاز است ستاد عمران و سواحل در مازندران شکل بگیرد.

وی با اعلام اینکه اعتقادی به وجود نقطه کور در سطح دریای مازندران نداریم، گفت: کل نقاط دریای مازندران در سواحل مورد بهر‌ه‌برداری قرار می‌گیرد و در همان نقاط کور دریا نیز شنا انجام می‌شود.

معاون استاندار مازندران بیان کرد: به نسبت بودجه‌ای که برای کار فرهنگی در استان اختصاص داده شد کار انجام شد ولی پاسخگویی به نیاز کامل فرهنگی در سطح دریا نیاز به توجه در سطح ملی دارد.

وی گفت: متولیان فرهنگی استان طبق امکانات موجود رسالت‌شان را به خوبی انجام دادند.

این مسئول در ادامه خواستار توجه بیشتر رسانه ملی در سطح کلان به مباحث دریا شد و بیان کرد: رسانه‌های استان رسالت‌شان را در مورد دریا به خوبی انجام دادند.

ابراهیمی تاکید کرد: دریا موضوع ملی است و برای فرهنگ‌‌سازی نیاز به همراهی رسانه ملی در سطح کشور هستیم.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول