اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس:

تعدادی از طرح‌های دریا در ماه رمضان باز است/ رعایت حرمت‌ها مدیریت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: تعدادی از طرح‌های دریا در منطقه چالوس در ماه رمضان باز است، ولی رعایت حرمت‌های این ماه مدیریت می‌شود.

تعدادی از طرح‌های دریا در ماه رمضان باز است/ رعایت حرمت‌ها مدیریت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، سیدقدیر رضایی صبح امروز در جلسه شورای اداری چالوس که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش کلاردشت برگزار شد، با اشاره به حجم ورود مسافر به چالوس گفت: فنداسیون چالوس شهرستانی است، ولی به دلیل علاقه فراوان گردشگران به جاذبه‌های گردشگری این شهرستان از جمله موقعیت آب‌وهوایی کلاردشت و جاده گردشگری کندوان این شهرستان کشوری اداره و خدمات داده می‌شود.

فرماندار چالوس در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار داریم مسئولان کشوری و استانی چالوس را به صورت ویژه ببینند. 

وی با تشکر از خبرنگاران رسانه‌های گروهی در شهرستان چالوس افزود: من از خبرنگاران این شهرستان که انعکاس‌ دهنده مشکلات مردمی و عملکرد کارگزاران دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند راضی‌ام، ولی نکته قابل توجه در انعکاس فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری است که می‌فرمایند بر جمیع سخنرانان و اهل قلم تکلیف حتمی و شرعی است که از نوشته‌های اختلاف برانگیز دوری کنند و وحدت را در جامعه اسلامی یک وظیفه شرعی اعلام می‌کنند.

این مسئول درباره طرح دریا در ایام ماه مبارک رمضان گفت: تعدادی از طرح‌های دریا برای استفاده مسافران در ماه مبارک رمضان با رعایت موازین شرعی باز است، البته حرمت‌داری در این ماه مبارک در همه نقاط شهرستان از سوی مسئولان ذی‌ربط مدیریت خواهد شد.

رضایی با اشاره به ورود ده‌ها میلیونی مسافر به شمال افزود: با توجه به جاذبه‌های طبیعی دریا و جنگل و نیز دشت‌های سرسبز مازندران، همه ساله بیش از 10 میلیون گردشگر از مناطق گردشگری مازندران دیدن می‌کنند بنابراین برای برون رفت از برخی کاستی‌ها در امر گردشگری نیاز است معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور در چالوس مستقر شود.

فرماندار چالوس با اشاره به استان شدن غرب مازندران تصریح کرد: قبل از پیگیری استان شدن در غرب مازندران بیاییم بستر را برای توسعه بیشتر مهیا کنیم تا با دستی پر به اهداف‌مان برسیم.

وی درباره گرانی‌های اخیر خطاب به مدیران اجرایی شهرستان متذکر شد: مبارزه با گرانی و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، از گذشته در دستور کار فرمانداری و دیگر دستگاه‌ها قرار داشته و با دستور اخیر وزیر کشور به استانداران و فرمانداران کشور نه تنها فرمانداری بلکه همه مدیران اجرایی در مهار پدیده گرانی وارد خواهند شد.

در پایان جلسه شورای اداری شهرستان چالوس از سروان محمد ردایی فرماندهی نیروی انتظامی کلاردشت بخاطر خدمات ارزنده و اطلاع‌رسانی به موقع در شب سیل وقوع سیل و نجات بسیاری از مسافران و شهروندان کلاردشتی قدردانی و هدایایی اهدا شد.

انتهای ‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول