اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سرخرود مازندران خبر داد

استقرار 5 طرح سالم‌سازی دریا در سواحل سرخرود

خبرگزاری فارس: شهردار سرخرود محمودآباد از استقرار پنج طرح سالم‌سازی در چهار نقطه از سواحل این شهر خبر داد.

استقرار 5 طرح سالم‌سازی دریا در سواحل سرخرود

سیدمرتضی شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان محمودآباد بیان داشت: این طرح‌ها در چهار نقطه از سواحل دریا شامل خیابان‌های دریا، دنیز، گلشهر و چاکسر راه‌اندازی شده که دو طرح زنانه و سه طرح نیز ویژه مردان است.

شهردار سرخرود مازندران افزود: برای آماده‌سازی زیر ساخت‌های طرح‌های سالم‌سازی دریا در نوار ساحلی از جمله امکانات مورد نیاز هلال‌احمر، اورژانس 115، همچنین لوله‌کشی آب‌شیرین، نصب دوش‌های ثابت و سیار با کانکس و سایر امکانات رفاهی حدود 100 میلیون تومان از سوی شهرداری سرخرود هزینه و به مجریان بخش خصوصی تحویل شده است.

شفیعی با اشاره به اینکه در طول نوار ساحلی و در محدوده شهر سرخرود، 12 منطقه ممنوعه شنا شناسایی شده، تصریح کرد: به منظور حفظ جان مسافران و شهروندان و پیشگیری از حوادث احتمالی، علاوه بر مسدود کردن مبادی ورودی مناطق ممنوعه شنا، نصب تابلوهای هشدار دهنده، استقرار یگان ویژه نیروی انتظامی، 23 ناجی غریق نیز در این نقاط مستقر شدند.

شهردار شهر ساحلی سرخرود درباره تامین امنیت محدوده طرح‌های سالم‌سازی ابراز داشت: به منظور حفظ امنیت گردشگران و شهروندان، نیروی انتظامی نیز در این مکان‌ها مستقر شدند.

وی همچنین تامین ناجیان غریق در محل اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریا را از وظایف مجریان بخش خصوصی دانست و متذکر شد: سرخرود سال گذشته به لحاظ اجرای کمی و کیفی طرح‌های سالم‌سازی دریا، رتبه نخست مازندران را از آن خود کرد.

شهردار سرخرود در پایان با بیان اینکه شهرداری‌ها متولیان اصلی طرح‌های سالم‌سازی در محدوده شهرها هستند به کمبود اعتبارات در این بخش اشاره کرد و خواستار حمایت‌های همه جانبه استانداری مازندران برای اختصاص اعتبارات ویژه به برای ارائه خدمات هر چه بهتر و مطلوب‌تر به مسافران و شهروندان برای اجرای بهینه طرح‌های سالم‌سازی دریا شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول