اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

برای کمک به طرح‌های دریا از سایر استان‌ها نیرو اعزام می‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مازندران گفت: برای جبران کمبود نیرو در طرح‌های دریا از سایر استان‌ها نیرو به مازندران اعزام می‌کنیم.

برای کمک به طرح‌های دریا از سایر استان‌ها نیرو اعزام می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار علیرضا مسکنی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سواحل در مازندران اظهار داشت: طرح‌های سالم‌سازی دریا در مازندران سال به سال از کیفیت مناسب‌تری برخوردار می‌شود.

وی با اشاره به دغدغه‌های نیروی انتظامی در دریا تصریح کرد: نیروی انتظامی مازندران مسائل مربوط به دریا را به طور ویژه رسیدگی می‌کند.

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه از دستگیری 11 هزار نفر در نوار ساحلی مازندران به خاطر بدحجابی در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: یک‌هزار و 350 نفر نیز به خاطر حیوان‌گردانی نیز در سواحل مازندران دستگیر شدند.

* 145 نفر به خاطر شرب خمر بازداشت شدند

وی یادآور شد: در ادامه اقدامات پلیس برای ساماندهی سواحل 145 نفر به خاطر شرب خمر بازداشت شدند و از 14 هزار نفر دیگر  در سواحل تعهد کتبی گرفته شد.

مسکنی در ادامه بیان کرد: یک‌هزار و 550 اتومبیل و 155 فروند جت اسکی نیز در سواحل به خاطر زیر پاگذاشتن قوانین متوقف شد.

وی در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر روزانه یک‌هزار و 200  نیرو در سطح سواحل مازندران مشغول خدمات‌رسانی هستند، بیان کرد: 500 نیرو و یگان ویژه نیروی دریابانی نیز با نیروی انتظامی همکاری می‌کنند.

* از سایر استان‌ها نیرو به مازندران اعزام می‌کنیم

این مسئول یادآور شد: با 190 نیروی زن نیز برای همکاری در سطح دریا به صورت چهار ماهه قرارداد منعقد شد.

وی در ادامه از به‌کار‌گیری 86 دستگاه وسیله نقلیه، 33 موتور، 33 قایق و 8 جت اسکی در سطح دریای مازندران خبر داد و بیان کرد: برای جبران کمبود نیرو از سایر استان‌ها نیرو به مازندران اعزام  می‌کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه گفت:  اجرای طرح‌های فرهنگی در سواحل مازندران ضروری است و با توجه به وسعت سواحل مازندران طرح‌های فعلی دریا نیاز مسافران را تامین نمی‌کند.

وی در ادامه یکی از مشکلاتی که مردم در سواحل با آن مواجه هستند را بسته‌ شدن زودهنگام طرح‌های دریا در بعد از ظهر عنوان کرد.

* ساماندهی جت اسکی‌های مازندران

فرمانده انتظامی مازندران خواستار بسته ‌شدن نقاط پرحادثه دریا شد و گفت: شهرک‌های خصوصی در سطح دریای مازندران نیاز به نظارت بیشتری دارند.

وی در ادامه یادآور شد: واگذاری طرح دریا به بسیج سازندگی در صورت عملیاتی شدن بسیاری از ضعف‌های فرهنگی موجود در سطح دریا را کاهش می‌دهد.

این مسئول انتظامی در ادامه خواستار ساماندهی جت اسکی‌های موجود در سطح دریایی مازندران شد و گفت: سال گذشته شاهد تردد 200 جت اسکی در سطح دریا مازندران بودیم و پیش‌بینی‌ می‌شود امسال نیز بر تعداد جت اسکی‌ها در سطح دریا افزوده شود.

مسکنی در پایان گفت: تعیین نرخ‌های طرح‌ دریا نیز کارشناسی شده پیگیری شود.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول