اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستانه‌اشرفیه خبر داد

فعالیت 100 ناجی در طرح دریای آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: فرماندار آستانه‌اشرفیه از فعالیت 100 نفر ناجی در طرح سالم‌سازی دریای این شهرستان خبر داد.

فعالیت 100 ناجی در طرح دریای آستانه‌اشرفیه

علی باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با اشاره به اجرای طرح‌های سالم‌سازی دریای در این شهرستان، اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها در جلوگیری از غرق شدن افراد مثمر ثمر بوده است.

وی با بیان اینکه امسال تاکنون بیشتر طرح‌های سالم‌های دریا در آستانه‌اشرفیه غریق نداشته است، افزود: این امر حاصل تعامل خوب ما با نیروی انتظامی به صورت ویژه است.

این مسئول، از فعالیت 100 نفر ناجی در طرح‌های سالم‌سازی دریای آستانه‌اشرفیه خبر داد و گفت: به طور متوسط تا پایان این طرح 250 میلیون تومان هزینه آنها می‌شود.

وی، کمبود اعتبارات را یکی از مشکلات طرح سالم‌سازی دریا عنوان کرد و یادآور شد: 30 کیلومتر در آستانه‌اشرفیه طرح سالم‌سازی دریا وجود دارد که هر ماه به طور متوسط بین 30 تا 40 میلیون تومان هزینه آنهاست.

باباخانی، هزینه پرداخت دستمزد هر ناجی را به طور متوسط بین 800 هزار تومان تا یک میلیون تومان ذکر کرد و گفت: هزینه‌های طرح دریا جدا از پرداخت هزینه پرسنلی ماست.

وی، در ادامه به وضعیت مصوبات هیئت دولت در آستانه‌اشرفیه اشاره کرد و متذکر شد: در دور نخست سفر هیئت دولت به گیلان تعداد 82 طرح به تصویب رسید که هم‌اکنون 68 طرح به اتمام رسیده و بقیه طرح‌ها دارای بالغ بر 50 درصد و کمتر از این مقدار پیشرفت فیزیکی است که امیدواریم آنها نیز با تامین اعتبار هر چه سریع‌تر به پایان برسند.

فرماندار آستانه‌اشرفیه، تعداد پروژه‌های دور دوم سفر هیئت دولت را 42 طرح عنوان کرد و افزود: تاکنون 33 طرح به بهره‌برداری رسیده و بقیه طرح‌ها نیز دارای 50 درصد و زیر این مقدار پیشرفت فیزیکی دارند.

وی، گازرسانی، آبرسانی، برق‌رسانی، ورزشی، کشاورزی و... را از جمله مصوبات هیئت دولت نامید و خاطرنشان کرد: اجرای مصوبات دولت سبب توسعه شهرستان و برطرف شدن مشکلات مردم می‌شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول