اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

تعطیلی طرح دریا به مصلحت نیست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: تعطیلی طرح دریا به مصلحت نیست.

تعطیلی طرح دریا به مصلحت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر مازندران با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از منکرات در طرح دریا باید نسخه‌درمانی در نظر گرفته شود، اظهار داشت: تعطیلی طرح دریا در ماه مبارک رمضان آخرین اقدام در پیشگیری از منکرات نیست.

طبرسی بر تشکیل جلسه‌ای اضطراری تاکید کرد و متذکر شد: باید حرمت انقلاب را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه بحث رعایت شئونات اسلامی در طرح دریا باید کارشناسی باشد، تصریح کرد: دریا موضوعی است که باید برای پیشگیری از منکرات در این فضای تفریحی حکم صادر شود.

وی با تاکید بر اینکه برای اشاعه فرهنگی دینداری در طرح دریا به ویژه در ماه مبارک رمضان باید آبروداری کرد، متذکر شد: برای رعایت شئونات اسلامی در دریا به ویژه در ماه مبارک رمضان باید نسخه‌ای عملی پیچیده شود.

امام جمعه مرکز مازندران گفت: کشور مخالف تعطیلی طرح دریا در ماه مبارک رمضان است، ولی باید متوجه باشیم که دریا رها نشود.

این مسئول حیطه وظایف مسئولان طرح دریا را در حد حدود شرعی اعلام کرد و ادامه داد: نباید اجازه دهیم ولنگاری در دریا رونق یابد.

 

* هیچ رسانه مکتوبی به صورت کیفی در حجاب و پیشگیری از اعتیاد وارد نشد

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه رسانه در بحث رعایت عفاف و حجاب به درستی وارد شوند، ادامه داد: روزنامه‌ها با ما همراه نیستند، ولی صدا و سیما در بحث فرهنگ‌سازی خوب عمل کرده است.

وی اگفتت: تاکنون هیچ رسانه مکتوبی به صورت کیفی در بحث عفاف و حجاب و پیشگیری از اعتیاد وارد نشد.

طبرسی در بخش از سخنانش به گرانی‌های حاکم در جامعه به ویژه مواد غذایی اشاره کرد و یادآور شد: مسئولان فکری به حال تامین مواد غذایی روزه‌داران در ماه مبارک رمضان کند، تهیه مرغ کیلویی بیش از شش هزار تومان برای مردم امکان‌پذیر نیست.

 

* دولت فکری به حال گرانی کند

وی ادامه داد: گرانی در ماه مبارک رمضان، متدینان، اقشار متوسط جامعه از نظر درآمدی و روزه‌گیران جامعه را رنج می‌دهد.

این مسئول به افزایش یارانه‌های دولتی تاکید کرد و متذکر شد: دولت فکری به حال گرانی کند، در ماه مبارک رمضان به فراوانی مواد غذایی و ترمیم قیمت‌ها روی آورد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه کارگری که از صبح تا غروب با دهان روزه از خانه خارج می‌شود نیاز دارد تا شب غذایی را برای افطار صرف کند، اذعان داشت: دولت در بحث گرانی شفاف‌سازی کند تا مردم توجیه شوند، گرانی نباید موجب شود تا مردم به اصل نظام بدبین شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول