اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خبر داد

برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت با همکاری و محوریت اصناف در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر غلامرضا گنجی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو مصوبات شورای کنترل و نظارت استان مقرر شد مجمع امور صنفی شهرستان بوشهر و تمام ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های تابعه ضمن برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت ماه مبارک رمضان نسبت به شناسایی تمام واحدهای عمده فروشی و مستعد برای اجرای طرح فروش فوق‌العاده اصناف در ایام ماه مبارک رمضان اقدام کنند.

گنجی با اشاره به اینکه تعیین نرخ جدید سبوس مورد نیاز واحدهای دامداری در استان نیز در نشست اخیر شورای کنترل و نظارت استان بررسی شده است افزود: در ارتباط لزوم عرضه سبوس با قیمت جدید این موضوع به تصمیمات جلسه کمیسیون تعزیرات آرد و نان استان موکول شده است.

وی دیگر مصوبات این نشست را برنامه‌ریزی به منظور تحویل نهاده‌های تولید به تمام دامداران استان ذکر کرد و ادامه داد: مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی استان لیست واحدهای دامداری تحت پوشش تعاونی‌های مربوطه را به سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه تا سهمیه مورد نظر در اختیار آنان قرار گیرد.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اذعان داشت: همچنین با عنایت به اعلام تعاونی تامین نیاز مرغداران استان مبنی بر معطوف بودن افزایش تولید مرغ در استان برای پاسخگویی به افزایش تقاضای ماه مبارک رمضان به جذب سهمیه نهاده‌های تولید نظر به واریز وجه به حساب شرکت تامین‌کننده و عدم ارسال سهمیه‌های مذکور به استان مصوب شد تا پیگیری‌های جدی توسط دستگاه‌های ذیربط از جمله شرکت پشتیبانی امور دام استان به منظور تسریع در جذب سهمیه واحدهای تولیدی به عمل آید.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول