اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم خبر داد:

آزادی 11 زندانی در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم گفت: آزادی 11 نفر از زندانیان استان با اختصاص 10 میلیون و 600 هزار تومان از محل اداره اوقاف و امور خیریه در ماه رمضان صورت گرفت.

آزادی 11 زندانی در ماه مبارک رمضان
حسین شریعت‌پناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: هزار و 149 پرونده در انجمن موجود است و 733 خانواده از خدمات این انجمن بهره‌مند میشوند.
وی با اشاره به فعالیت‌های مددکاری انجمن حمایت از زندانیان استان قم در سال جاری ادامه داد: 49 پرونده از ابتدای فروردین سال جاری تشکیل شده است.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم بیان داشت: از سوی این انجمن 19 مورد معرفی به کمیته امداد، 41 مورد معرفی به بیمه ایرانیان، هفت مورد معرفی به منظور دریافت وام قرض‌الحسنه، هفت مورد معرفی به بانک مهر، 13 مورد معرفی به موسسات خیریه، هشت مورد معرفی به مددکاری بیمارستان‌ها به منظور تخفیف و با رایگان کردن هزینه بیمارستا‌ن‌ها صورت گرفته است.
شریعت‌پناهی با اشاره به برنامه‌های انجمن حمایت از زندانیان در ماه مبارک رمضان عنوان داشت: 250 حواله غذای گرم در روز دوم تا ششم ماه رمضان بین خانواده‌های زیرپوشش توزیع شد.
وی ابراز داشت: همچنین 100 حواله افطاری و غذای گرم و 14 سبد کالا شامل برنج، روغن، قند، شکر، لوبیا چیتی، پنیر و عدس در شب‌های دیگر ماه رمضان در میان خانواده‌های زیرپوشش انجمن توزیع شد.
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان قم خاطرنشان کرد: در کنار توزیع مواد غذایی در بین خانواده‌های زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان استان، هزار و 400 پرس غذا با همکاری جمعیت هلال‌احمر استان در محل دفتر انجمن توزیع شد.
شریعت‌پناهی اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان 500 هزار تومان بابت آزادسازی زندانیان به حساب جام ملت واریز شد.
وی گفت: آزادسازی 11 نفر از زندانیان استان به مبلغ 10میلیون و 600 هزار تومان از محل اداره اوقاف و امور خیریه در ماه رمضان صورت گرفت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول