اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زاهدان:

قرائت قرآن محدود به ماه مبارک رمضان نشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت زاهدان گفت: قرائت قرآن باید مستمر بوده محدود به ماه مبارک رمضان و برهه‌ای خاص نشود.

قرائت قرآن محدود به ماه مبارک رمضان نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد راهداری صبح امروز در جلسه ختم 30 جزء قرآن کریم در راه‌‌وترابری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: انس با قرآن کریم باید بگونه‌ای باشد که آثار معنوی آن در زندگی افراد جاری و ساری شود.
وی افزود: قرائت قرآن انسان را ارتکاب به گناه و خطا بازداشته موجبات سربلندی انسان‌ها را فراهم می‌کند.
امام جمعه موقت زاهدان بیان داشت: انس با قرآن کریم باید زنگار را از دل انسان‌ها پاک کرده و با گوشت و پوست آنها  آمیخته شود.
راهداری ادامه داد: قرآن کریم انسان‌ها را از شر نفس عماره در امان نگه می‌دارد.
 معاون راهداری اداره کل راه و ترابری سیستان و بلوچستان نیز در ادامه ضمن تشریح خدمات دولت در این اداره کل اظهار داشت: راهدارای تلاشگران گمنامی هستند که با جان و دل در جاده‌ها مشغول خدمات‌رسانی هستند.
ملک محمد راهواره بیان کرد: چه بسا هستند تعدادی از راهداران این اداره کل  که در هنگام انجام وظیفه وخدمت به مردم نظام جمهوری اسلامی ایران در عملیات راهسازی، نصب علائم و .. جان خود را از دست داده‌اند تا مردم از نعمت جاده و راه دسترسی بهره‌مند شوند.
 وی افزود: در هفته دولت امسال 20 پروژه در حوزه استحفاظی این اداره کل افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد یا گرفته است.
معاون راهداری اداره کل راه و ترابری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: احداث راه اصلی اسکل‌آباد ـ گوهرکوه ـ بزمان به طول 11 کیلومتر، احداث راه روستایی کنت ـ کلان تا جاده اصلی به طول سه کیلومتر، احداث راه روستایی ده بزی به علی آخوند و احداث راه روستایی مسافر کلاتی ـ حاج رحیم به جاده اصلی ازجمله این پروژه‌ها است.
در ادامه این جلسه ازخانواده معظم شهدای راهدار تجلیل و به شرکت‌کنندگان مستمر در جلسات قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول