اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از پنج‌شنبه هفته جاری

نمایشگاه‌های ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در خراسان‌رضوی برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تنظیم بازار کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی از برپایی نمایشگاه‌های ضیافت در استان خراسان‌رضوی در آستانه ماه مبارک رمضان از پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد.

نمایشگاه‌های ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در خراسان‌رضوی برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، حسین پسندیده، اظهار داشت: به منظور تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و طرح ضیافت در 7 شهرستان و برگزاری فروش‌های فوق‌العاده در سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه طرح ضیافت در مشهد مقدس از  روز پنج‌شنبه 22 تیرماه آغاز به کار می‌کند، تصریح کرد: در مشهد مقدس برگزاری 2 نمایشگاه پیش‌بینی شده است که در این نمایشگاه‌ها گروه‌های مختلف مواد غذایی از جمله محصولات پروتئینی، خرما، شیرینی‌جات، نان، لبنیات، مرغ، روغن و شکر عرضه می‌شود.

پسندیده افزود: هماهنگی لازم با مجامع امور صنفی و سایر نهادها و دستگاه‌های اجرایی به منظور استفاده از توان و ظرفیت‌های استان صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول