اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خبر داد

تدابیر ویژه دولت برای تامین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر از تدابیر ویژه دولت برای تامین مایحتاج عمومی مردم در ماه مبارک رمضان خبر داد.

تدابیر ویژه دولت برای تامین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست مشترک با معاونان و فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: در آستانه ماه مبارک رمضان و برای تهیه مایحتاج مورد نیاز مردم و روزه‌داران در اجرای طرح ضیافت، دولت تدابیری اندیشیده که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان به ویژه تجار، تعاونی‌های فعال مثل مرزنشینان و استفاده از ظرفیت کالای ملوانی، کالای مورد نیاز تامین شود.

وی افزود: در همین راستا برای واردات کالاهای مورد نیاز در قبال صادرات کالا در اولویت نخست و یا قرارداد با تجار خوش‌نام و معتبر و تعاونی‌های اعلام شده در ارتباط با مورد 10 قلم کالای اساسی، کاهش تعرفه گمرکی و افزایش نوبت‌ها در نظر گرفته شود.

استاندار بوشهر گفت: برای 10 قلم کالای اساسی شامل برنج، روغن نباتی، شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ، کره، ذرت، گندم با رعایت کامل ضوابط بهداشتی، استاندارد، قرنطینه و ثبت و ضبط در گمرکات و مبادی قانونی و رودی کالا از تاریخی که متعاقبا اعلام می‌شود به مدت دو ماه با کاهش تعرفه‌ها و افزایش نوبت‌ها و سهمیه‌ها شاهد فراوانی کالای مورد نیاز و ارزانی آن در استان باشیم.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول