اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌ر‌ئیس هیئت تنیس قزوین خبر داد

حضور پررنگ دختران نوجوان قزوینی در لیگ تنیس کشور

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت تنیس استان قزوین گفت: دختران نوجوان قزوینی در لیگ تنیس کشور حضوری پررنگ دارند.

حضور پررنگ دختران نوجوان قزوینی در لیگ تنیس کشور

فریده مدبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: دختران نوجوان قزوینی در شهریور‌ماه برای شرکت در لیگ کشوری به ارومیه اعزام می‌شوند.

نایب‌رئیس هیئت تنیس قزوین خاطر‌نشان کرد: مسابقات تنیس بانوان در ساری با حضور ملی‌پوشان تنیس بانوان برگزار شد که طی این رقابت تیم بانوان استان قزوین توانست رتبه پنجم را به خود اختصاص دهد.

برگزاری رقابت‌های آدینه در قزوین

مدبر با اشاره به رقابت‌های درون‌استانی عنوان کرد: در استان قزوین هر هفته در روز جمعه رقابت‌های تحت عنوان آدینه برای تنیس‌بازان قزوینی برگزار می‌‌شود.

وی ادامه داد: هیئت استان قزوین رقابت‌های تحت عنوان آزادسازی خرمشهر و نیمه شعبان را در سطح استان قزوین برگزار کرد که از این رقابت‌ها استقبال خوبی به عمل‌ آمد.

نایب‌رئیس هیئت تنیس قزوین با بیان تعداد اعضای این هیئت اذعان کرد: هیئت تنیس استان قزوین در حال حاضر 60 تا 70 نفر عضو بیمه شده دارد که به دلیل نبود امکانات در جذب علاقه‌مندان با مشکل مواجه هستیم.

مدبر ادامه داد: استعدادیابی در ورزش تنیس در سطح مدارس به دلیل عدم همکاری آموزش‌ و پرورش انجام نمی‌شود با این وجود هزینه کمی برای اسم‌نویسی علاقه‌مندان به تنیس دریافت می‌شود تا علاقه‌مندان با آرامش خاطر بیشتری به کار خود ادامه دهند.

نایب‌رئیس هیئت تنیس قزوین عمده‌ترین مشکلات تنیس بانون استان قزوین را کمبود سالن ورزشی دانست و عنوان کرد: بزرگترین مشکل هیئت‌ تنیس بانوان در حال حاضر کمبود اماکن ورزشی و مشکلات مالی که هیئت با آن‌ها روبه رو است.

مدبر در خاتمه خاطر‌نشان کرد: هیئت تنیس استان قزوین نیازمند توجه بیشتر اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین است تا کمی از مشکلات این هیئت کاسته شود.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول