اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 رده سنی

مسابقات تنیس نونهالان و نوجوانان کشور در قم آغاز شد

خبرگزاری فارس: رقابت‌های تنیس قهرمانی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور از ظهر امروز با رقابت مدعیان در قم آغاز شد.

مسابقات تنیس نونهالان و نوجوانان کشور در قم آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تنیس‌بازان شرکت‌کننده در رقابت‌های تنیس قهرمانی دو رده سنی نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور از امروز تلاش خود را برای کسب عناوین برتر این دوره از پیکارها در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز کرده‌اند.

این دوره از مسابقات تنیس قهرمانی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در سال 1391 بر اساس برنامه‌های اجرایی تقویم فدراسیون تنیس با شرکت مدعیان به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس استان قم به انجام می‌رسد.

تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای تنیس قهرمانی رده سنی نونهالان و نوجوانان پسر سراسر کشور در دو رده زیر 12 و زیر 14 سال با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان برترین‌های این دو رده سنی پایه تنیس کشور مشخص می‌شوند.

این در حالی است که هیئت تنیس استان قم از یک ماه قبل تلاش وافری را در رأس امور خود قرار داده تا بتواند میزبانی مسابقات تنیس قهرمانی رده سنی نونهالان و نوجوانان کشور را بر عهده بگیرد.

بر این اساس دیدارهای تنیس قهرمانی رده سنی زیر 12 و 14 سال کشور در قم با شرکت برترین تنیسورهای این دو رده سنی از استان‌های مختلف کشورمان برگزار می‌شود و طی آن شرکت‌کنندگان در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم برای کسب عناوین برتر با یکدیگر پیکار می‌کنند.

تیم‌های تنیس رده‌های سنی زیر 12 و 14 سال استان قم نیز به همین منظور زیر نظر کادر فنی تمرینات آماده‌سازی خود برای حضوری موفق در این رقابـت‌ها را انجام داده و هشت نماینده قم در تلاش برای حفظ عناوین برتر با رقبا مسابقه می‌دهند.

تنیس‌بازان قمی در حالی پذیرای رقبای خود از دیگر استان‌های کشور هستند که در سال‌های اخیر با توجه به اینکه سرمایه‌‌گذاری بسیار خوبی برای آینده‌ تنیس در قم انجام شده است، تنیس‌بازان خوش‌آتیه‌ای از قم معرفی شده و در رقابت‌های مختلف عناوین قابل توجهی برای ورزش تنیس قم کسب کرده‌اند.

تماشای رقابت‌های تنیس قهرمانی زیر 12 و 14 سال کشور برای علاقمندان به این رشته در زمین‌های مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم رایگان است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول