اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس استان قم:

تنیس‌بازان قمی مدعی قهرمانی کشور هستند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: هر هشت تنیس‌باز قمی با آمادگی کامل مدعی کسب عنوان قهرمانی پیکارهای تنیس کشور هستند.

تنیس‌بازان قمی مدعی قهرمانی کشور هستند

سید مقتدا خاتمی امروز در حاشیه روز نخست پیکارهای تنیس قهرمانی کشور در قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نفرات خوب و سرشناسی از استان‌های مختلف در این دوره از پیکارها شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که سطح رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در قم نسبت به دوره‌های گذشته بالاتر باشد زیرا تمام تیم‌های شرکت‌کننده، برترین‌های خود را به این مسابقات آورده‌اند.

دبیر هیئت تنیس استان قم عنوان داشت: در واقع باید به این نکته مهم اشاره کرد که مسابقات قهرمانی تنیس کشور در رده‌های سنی پایه با توجه به اینکه رقبا از یکدیگر شناخت زیادی ندارند و معمولا نفرات حاضر در این رقابت‌ها هر سال تغییر می‌کنند، غیر قابل پیش‌بینی اما جذاب و تماشایی از آب در می‌آید.

وی در ادامه از آمادگی کامل تنیس‌بازان قمی برای کسب موفقیت در این رقابت‌ها خبر داد و اضافه کرد: در هر دو رده سنی زیر 12 و زیر 14 سال، تیمی متشکل از هشت تنیس‌باز قم را برای حضور در پیکارهای قهرمانی کشور معرفی کرده‌ایم.

خاتمی با اشاره به حضور چهره‌های خوش‌آتیه و مستعد در ترکیب تیم قم افزود: پیکارهای تنیس قهرمانی کشور با شرکت برترین‌های تنیس کشور برگزار می‌شود و میزبانی برگزاری این دوره از رقابت‌ها، قم و مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم هستند.

وی با اشاره به اینکه در این مسابقات چهار تنیس‌باز قمی در هر رده سنی به رقابت با حریفان می‌پردازند بیان داشت: چهار تنیس‌باز قمی حاضر در رقابت‌‌های تنیس قهرمانی کشور نفراتی هستند که از مسابقات انتخابی شناسایی شده‌اند و در هر دو رده سنی زیر 12 و زیر 14 سال با حریفان رقابت می‌کنند.

دبیر هیئت تنیس استان قم اظهار داشت: تمامی تنیس‌بازان قمی با توجه به اینکه از دل رقابت‌های انتخابی مشخص شده‌اند، در تمرینات مختلف کار آماده‌سازی را به خوبی انجام داده‌اند و در رقابت‌های این دوره قطعا آماده‌تر از گذشته به مصاف حریفان می‌روند.

رقابت‌های تنیس قهرمانی رده‌های سنی زیر 12 و زیر 14 سال کشور با شرکت تنیس‌بازان مدعی از استان‌های مختلف از صبح امروز در دو بخش انفرادی و دوبل در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول