اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تنیس استان قم:

23 تیم برای قهرمانی تنیس کشور در قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تنیس استان قم از برگزاری رقابت تنیس‌بازان 23 تیم از سراسر کشور در شهر مقدس قم خبر داد.

23 تیم برای قهرمانی تنیس کشور در قم رقابت می‌کنند

غلامرضا خانی امروز در حاشیه برگزاری پیکارهای تنیس قهرمانی کشور در شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: اینکه تنیس‌بازان برتر کشور در این رقابت‌ها شرکت کرده‌اند، موجب افزایش سطح کمی و کیفی رقابت‌ها شده است.

وی ادامه داد: رقابت‌های تنیس قهرمانی کشور در دو رده سنی 12 و 14 سال بخش پسران با حضور 23 تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها در حضور نمایندگان و سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها قرعه‌کشی شد.

رئیس هیئت تنیس استان قم افزود: در این دوره از مسابقات 23 تیم از استان‌های کشور حضور دارند که طبق قرعه‌کشی صورت گرفته این تیم‌ها در چهار گروه تقسیم شدند و به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی همچنین از حضور تیم‌های (الف) و (ب) تنیس قم در مسابقات تنیس قهرمانی کشور خبر داد و گفت: نفراتی که در جریان رقابت‌های انتخابی تنیس قم موفق به کسب عناوین برتر شدند، در این دوره از رقابت‌ها نماینده تنیس قم هستند.

خانی یادآور شد: در جریان گروه‌بندی صورت گرفته برای برگزاری این دوره از پیکارهای تنیس قهرمانی کشور در قم، تیم(الف) هیئت تنیس قم در گروه سوم و تیم(ب) هیئت تنیس قم در گروه چهار با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: در گروه نخست این دوره از مسابقات تنیس قهرمانی کشور در زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، تیم‌های فارس، آذربایجان شرقی، زنجان، مرکزی، خراسان شمالی و کرمان برای صعود با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

رئیس هیئت تنیس استان قم گفت: در گروه دوم مرحله مقدماتی تنیس رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور در قم تیم‌های تهران، گلستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، ایلام و گیلان با یکدیگر برای صعود دیدار می‌کنند.

وی عنوان کرد: در گروه سوم مرحله مقدماتی تیم تنیس (الف) قم با تیم‌های اصفهان، مازندران، توابع تهران، البرز و بوشهر با یکدیگر به شکل دوره‌ای پیکار می‌کنند تا از بین آنها دو تیم جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کنند.

رئیس هیئت تنیس استان قم در ادامه به تیم‌های حاضر در گروه چهارم نیز اشاره کرد و گفت: در این گروه تیم‌های خراسان رضوی، آذربایجان غربی، قزوین و خراسان جنوبی حریفان تیم (ب) تنیس قم در مسابقات قهرمانی کشور هستند.

وی افزود: در نخستین روز برگزاری این دوره از رقابت‌ها از گروه یک تیم فارس با کرمان، آذربایجان شرقی با خراسان رضوی و زنجان با مرکزی به رقابت پرداختند و در گروه دوم نیز تهران با گیلان، گلستان با ایلام و خوزستان با چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.

خانی اظهار کرد: در ادامه دیدارها در گروه سوم تیم قم (الف) با بوشهر، اصفهان با البرز و مازندران با توابع تهران رو در رو شدند و در گروه چهارم نیز تیم‌های آذربایجان غربی با خراسان جنوبی، قم(ب) با قزوین مسابقه می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: مسابقات تنیس قهرمانی کشور به مدت یک هفته به میزبانی هیئت تنیس استان قم در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با سرداوری علی حداد تهرانی و مدیریت سید مقتدا خاتمی در حال برگزاری  است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول