اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تنیس خراسان‌رضوی:

قصد حضور در لیگ برتر تنیس را نداریم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تنیس استان خراسان‌رضوی گفت: لیگ برتر تنیس 25 تیرماه آغاز می‏شود، اما ما قصد حضور در لیگ برتر را نداریم.

قصد حضور در لیگ برتر تنیس را نداریم

امیر ابراهیمی ظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: امسال سازمان لیگ تصمیم گرفته است که برای کم کردن هزینه تیم‎ها مسابقات لیگ برتر را به صورت متمرکز و منطقه‏ای برگزار کند که به این صورت لیگ فایده‏ای برای ما ندارد.

وی ادامه داد: اگر بازیکن از خارج استان جذب کنیم و خارج از استان بازی کنیم هیچ سودی نخواهیم کرد، نفع ما در لیگ این است که بازیکنان خودمان بازی کنند و تماشاچیان بازی بازیکنان دیگر استان‏ها را نیز دیده و با تماشای بازی‎ها آموزش ببینند.

دبیر هیئت تنیس استان خراسان‌رضوی در ارتباط با اعلام یکی از شرکت‏های خصوصی به ‌عنوان اسپانسر تیم استان در لیگ برتر در پایان مسابقات جایزه بزرگ مشهد تصریح کرد: این اسپانسر اگر بخواهد در لیگ برتر باشد ما می‏توانیم به آنها کمک کنیم تا امتیاز خریداری کنند یا از فدراسیون امتیاز لیگ برتر بگیریم.

وی افزود: ما امتیازی در لیگ برتر نداریم و اگر هم بخواهیم شرکت کنیم بهتر است که امسال در لیگ دسته اول باشیم.

دبیر هیئت تنیس استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: ترجیح می‎دهیم بودجه گزاف مسابقات لیگ برتر را خرج جوانان استان کنیم.

ابراهیمی در ادامه در ارتباط با لغو میزبانی مسابقات رده سنی 12 و 14 سال کشور تصریح کرد: اختلافی با فدراسیون تنیس نداریم و رابطه ما با فدراسیون خوب است و در اردیبهشت‌ماه میزبان چند رویداد مهم تنیس کشور بودیم.

وی افزود: دلیل لغو این مسابقات این بود که ما از ابتدای سال درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رده زیر 12 و 14 سال دختران و پسران کشور را به فدراسیون داده بودیم که به هر دلیلی فدراسیون این اعلام آمادگی ما را نادیده گرفته بود و به ما اعلام کردند که آن را فراموش کرده بودند و میزبانی به شهر قم داده شد.

دبیر هیئت تنیس استان خراسان‌رضوی ادامه داد: ما به خاطر این مشکل به فدراسیون اعتراض کردیم و میزبانی رقابت‎های دختران در رده 12 و 14 سال در شهریورماه به ما داده شد، هم‌چنین در مهرماه نیز میزبان مسابقات رده سنی 16 و 18 سال پسران هستیم که رده مهمی است و استان ما در این رده همیشه مدعی بوده است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول