اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

سرمایه‌گذاران در خلخال 80 درصد معافیت مالیاتی می‌گیرند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: سرمایه‌گذاران خلخال در صورت حضور مستمر به مدت چهار سال سرمایه‌گذاری از 80 درصد معافیت مالیاتی بهره‌مند می‌شوند.

سرمایه‌گذاران در خلخال 80 درصد معافیت مالیاتی می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی سرمایه‌گذاری در خلخال اظهار داشت: این سرمایه‌گذاران با سیاست‌های تشویقی و حمایتی دولت در خلخال از معافیت‌های مالیاتی بهره‌مند شده و قول مساعد می‌دهیم زمینه برای حضور موفق و شایسته آنان در شهرستان فراهم شود.

وی با یادآوری اینکه خلخال منطقه‌ای بکر از نظر سرمایه‌گذاری است، خاطرنشان کرد: در صورت قرار گرفتن نام این شهرستان در لیست مناطق توسعه نیافته و کم برخوردار این معافیت مالیاتی به 100 درصد و به مدت 10 سال برای سرمایه‌گذاران افزایش خواهد یافت.

فرماندار شهرستان خلخال خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه 25 مرداد ماه امسال است و پنجم مهر ماه نتایج بررسی مقالات از سوی هیئت داوران اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماینده مردم خلخال و کوثر نیز در این جلسه بیان داشت: نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری خلخال و کوثر در روزهای 18 و 19 مهر ماه امسال با حضور نخبگان و افراد صاحب‌نظر در زمینه‌های اقتصادی و توسعه منطقه خلخال و کوثر در دانشگاه پیام نور شهر خلخال برگزار خواهد شد.

جلیل جعفری تصریح کرد: در این همایش از فکر و نظر سرمایه‌گذاران و نخبگان خلخالی مقیم داخل و خارج از کشور استفاده خواهد شد.

وی گفت: توسعه همه جانبه دو شهرستان خلخال و کوثر در زمینه‌های کشاورزی، معدن، عمران شهری و روستایی و محرومیت‌زدایی از چهره منطقه از اهداف مهم این همایش بوده و انتظار می‌رود با برگزاری جلسات مستمر با حضور مسئولان دو شهرستان در خلخال و نیز مرکز استان این همایش در زمان تعیین شده برگزار و نتایج پرباری را برای توسعه منطقه به دنبال داشته باشد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در پایان سخنان خود اذعان داشت: از وزیر اقتصاد و چند مسئول عالی رتبه کشوری برای حضور در این همایش دعوت شده و تلاش می‌شود با دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی نیز برای حضور در این همایش نظر آنها برای سرمایه‌گذاری در منطقه جلب شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول